Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-10-20 09h34
Antwoorden: 21 antwoorden
Ik probeer nu al een paar dagen om deze telefoon te kopen met klantenkorting.
Als ik de pagina bezoek is er voorraad, tot ik mijn abo kies en dan op "kopen" duw, en dan krijg ik de melding dat er geen voorraad is.
Wat loopt er mis hier?
Gisteren kreeg ik dan de mail dat de iphone 12 Pro terug beschikbaar is.
Ik heb dan direct geprobeerd om te bestellen, maar de webshop was een drama. Bij alle stappen ben ik meermaals blijven hangen. Zowat 3 uur ben aan het proberen geweest, en pas de laatste keer geraakte ik tot aan de betaling.
En daar is het dus nog maar eens geblokkeerd. Ik heb alle betalingsmogelijkheden geprobeerd, maar geraakte gewoon niet verder.
En uiteindelijk probeerde ik opnieuw op een andere computer.... geen voorraad meer.
Wat een drama Orange... gaat echt niet goed.
@Tommie1 die dingen worden in overvloed besteld dat is een geweten. Ik zie ze ook in voorraad dan uit voorraad , ik kijk af en toe zo eens op de site niet om te bestellen hoor. Maar overal is het een drama die te bestellen precies. Als je tijd hebt zou ik naar een shop gaan maar dat is je eigen keus het moet ook kunnen hé.
Ik ben er donderdag uiteindelijk in geslaagd om een iPhone 12 Pro te bestellen, en heb er ineens ook oortjes bij gekocht.
Kort daarna een mailtje dat mijn bestelling onderweg was. Kon mijn ogen niet geloven.
Vrijdag een pakje... enkel de oortjes. Op de pakbon ook enkel de oortjes.
Maar wanneer de iphone komt... geen idee.
Ik kan ook nergens opvolgen hoe het met mijn bestelling staat. De webshop van Orange staat toch ech maar in zijn kinderschoenen.
Iemand een idee hoe ik de status van mijn bestelling kan vinden? (bestaat die überhaupt nog...)
De betaling is wel gebeurd.
@Logrono als je al klant bent dan veranderd er eigenlijk niks. Die bevestiging die je krijgt zijn standaard emails die verstuurd worden naar iedereen. Moest het zo zijn dat je simkaart niet compatibel is voor je nieuwe toestel dan kan je naar een shop gaan een nieuwe simkaart halen. NU weet ik zelf niet of je kan aangeven bij de bestelling of je al een compatibele simkaart hebt of niet.
Betreft het uitvallen van je abonnement , nee dat gaat niet gebeuren. Je blijft gewoon bereikbaar en je kan bellen en smsen en mobiele data gebruiken.
Beste,
Tijdens de preorder fase kunnen de klanten de gsm laten bestellen op voorhand, men krijgt een mail vanaf dat het toestel aanwezig is in de shop. De Iphone 12 en 12 pro mogen echter pas verkocht worden vanaf 23/10/2020 10:00.
De preorders worden opzij gehouden op naam. Dus geen zorgen.
Groeten,
Shop medewerker
Tom B
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
2 | |
1 |