annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

iPhone 12 met love trio

Topic gestart op: 04-11-20 14h10

Antwoorden: 3 antwoorden

Meliluna
Aspirant verkenner

iPhone 12 met love trio

OPGELOST

Momenteel hebben we thuis een love trio abonnement (digitale tv, internet en 2 mobiele abonnementen). 
De twee gsm abonnementen zijn nog oude tariefplannen, zoals de dolfijn voor 15 euro. 

Nu had ik graag een nieuwe smartphone aangeschaft, de iPhone 12. Je kan een mooie korting krijgen door over te schakelen naar een nieuw 'go-abonnement'. Ik ben hierin geïnteresseerd, maar heb toch ook enkele vragen in verband met de combinatie van love trio. 

- Het abonnement 'Go Plus' kost normaal 20 euro per maand, maar in combinatie met een love trio pack zou je voor dit abonnement slechts 16 euro per maand betalen. 
- Is het mogelijk om over te schakelen van de Dolfijn naar Go Plus voor slechts 16 euro per maand (in combinatie met love trio) en de korting op de iPhone 12 nog steeds te krijgen? Of krijg je enkel de korting wanneer je 20 euro betaalt? 
- Blijft de verlaagde prijs van het Go Plus abonnement voor altijd gelden, of moet je na een paar maanden/jaar opnieuw 20 euro betalen? 

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Meliluna 

Wat mijn gewaardeerde collega's hierboven zeggen is helemaal juist. Ik zou er enkel dit nog willen aan toevoegen:

Je wil een korting op de IPhone 12. En je voorkeur gaat uit naar een GO Plus. Dat bepaalt dus ook de prijs:

iphone12.JPG

Let wel, dit is de prijs voor de 64 GB versie. Voor de 128 GB komt die op € 859,95 en voor de 256 GB versie is dat dan € 979,95. Telkens met GO Plus.

Die € 20 wordt dus wel in alle gevallen € 16 door uw combinatie met Love.

Ook eens op de website uw voorkeur voor kleur en geheugen ingeven, want niet alle versies zijn momenteel leverbaar heb ik gezien.

Veel succes met de aankoop 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Gregory
Wijze
Wijze

@Meliluna 

 

Ik denk ja op alle drie de vragen, lijkt me logisch

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Meliluna 

Wat mijn gewaardeerde collega's hierboven zeggen is helemaal juist. Ik zou er enkel dit nog willen aan toevoegen:

Je wil een korting op de IPhone 12. En je voorkeur gaat uit naar een GO Plus. Dat bepaalt dus ook de prijs:

iphone12.JPG

Let wel, dit is de prijs voor de 64 GB versie. Voor de 128 GB komt die op € 859,95 en voor de 256 GB versie is dat dan € 979,95. Telkens met GO Plus.

Die € 20 wordt dus wel in alle gevallen € 16 door uw combinatie met Love.

Ook eens op de website uw voorkeur voor kleur en geheugen ingeven, want niet alle versies zijn momenteel leverbaar heb ik gezien.

Veel succes met de aankoop 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Meliluna als je besluit over te gaan naar de Go plus betaal je 16 euro per maand met een love pakket. Deze korting blijf je behouden tot je besluit om geen internet en tv meer te nemen. Je iPhone of eender welk toestel kan je altijd kopen met korting. Dit ha´gt niet samen met je pakket want ook iemand die enkel mobiele diensten heeft krijgt de korting op het toestel. 

Kortom besluit je nu over te gaan dan betaal je maar 16 euro in combinatie met love voor je abonnement en als je het tweede abonnement omzet naar een Go formule krijg je nog eens extra korting. En je toestel krijg je ook aan korting maar dat is voor iedereen die klant is. 

Hopelijk is dit een beetje duidelijk .

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen