annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

iPhone 12 pro max besteld maar reeds geen verzending mail gekregen.

Topic gestart op: 14-11-20 07h16

Antwoorden: 15 antwoorden

ProAppleUser
Gewaardeerd verkenner

iPhone 12 pro max besteld maar reeds geen verzending mail gekregen.

Hey Iedereen,

Ik heb vandaag 13 nov 2020 een iphone besteld rond om 15-16u ongeveer. ik heb nadien een orderbevestiging gehad maar tot nu toe geen enkel verzendingsbericht of mail. Duurt dat zo lang misschien om te versturen. Op het site stond er op dat het nog in "Voorraad" is.

Zelfs op het website stond er op;

"Levering van je simkaart"

Binnen de 2 werkdagen ontvang je je simkaart en smartphone. Om veiligheidsredenen hebben we je simkaart nog niet geactiveerd.
Je bent reeds klant bij Orange? Dan hoef je helemaal niets doen. Je abonnement wordt automatisch aangepast en je smartphone wordt binnen de 2 werkdagen bij je afgeleverd." 

EN NADIEN 

"Alle bestellingen vóór 19u worden gratis de volgende dag geleverd door bpost, zelfs op zaterdag. Als je tijdens het weekend bestelt (op zaterdag of zondag), wordt je bestelling op dinsdag geleverd." 

Dus ik verwacht het dan ook dat het zaterdag 14 nov 2020 geleverd word. 

Is dat altijd zo trage leveringen? 

 

PS; Ik heb al een abonnement bij Orange. 

En bij mij moeten ze niet achter de CORONA schuilen. 

Labels (2)
0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
patrick2
Wijze
Wijze

@ProAppleUser  ze doen wat ze kunnen en je bent niet de eerste die een vertraging gaat hebben. En heb je geen geduld ?? Had je beter direct van de eerste kaar naar een shop gegaan en niet online besteld. Bij online bestellingen kan je vertraging oplopen. Je hebt gisteren besteld 13 November en ik hoop dat je dan maandag of dinsdag je bestelling binnen hebt maar eigenlijk vrees ik er een beetje voor. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
SukhdevSingh
Aspirant verkenner

Ik heb mijn 12 pro max besteld op 6 november, en tot nu toe ook niets gehoord. Als ik een gsm pre-order als 1 van de eerste, is het logisch dat ik hem ontvang op release day. Als orange dat niet kan beloven moeten ze ook niet doen aan pre-orders. Corona is momenteel geen excuus, terwijl bedrijven zoals Coolblue en Bol het perfect lukt om deze op release day te leveren...

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@SukhdevSingh  daar is toch wel een keerzijde aan hoor. Het is niet om het op Corona te gooien of iets in die aard maar Apple moet ook voldoende toestellen voorzien om ze kunnen leveren. Nu lees ik op meerdere sites dat er problemen zijn met leveringen en dat sommige ook al lang wachten en niks ontvangen. Orange is hier dus geen uitzondering op dus ik vermoed dat Apple niet kan volgen met de voorraad. Je kan eens rond zoeken door het internet heen en dan zal je dat ook tegen komen. Maar de Iphone 12 is blijkbaar een enorm populair toestel die iedereen wil hebben. 

Nu hoor ik je denken ja ik was één van de eerste met de pré order maar daar ben je niet zeker van. Er zijn er genoeg die hun toestel op voorhand hebben besteld. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Achraf
Aspirant verkenner

Tja..9

0 pluimen
SukhdevSingh
Aspirant verkenner

Aha maar dat is het juist ik was wel 1 van de eerste. De pre-order pagina voor de Iphone 12 pro max is online gekomen op 6 november om 14u. Om 14u30 had ik mijn toestel al besteld en een orderbevestiging ontvangen. Heb ondertussen al 4x naar de klantendienst gebeld en steeds een antwoord gekregen. 1ste keer dat ik belde konden ze mijn bestelling niet eens terugvinden en werd er abrupt afgelegd door de operator. 2de keer dat ik bel, hoor ik te krijgen dat mijn toestel zaterdag of ten laatste maandag geleverd zou worden. Het is zaterdag en nog niets ontvangen en ik bel weer en krijg ik te horen dat het 10 werkdagen kan duren voor dat een bestelling verwerkt is en dat ik moest wachten tot volgende week vrijdag(20nov). Vandaag heb ik opnieuw gebeld en krijg ik te horen dat er 2 weken vertraging op hun stock zit, en ik vraag of het mogelijk is om mijn bestelling te annuleren en het aankoopbedrag te crediteren, zo dat ik mijn toestel gewoon ergens kan kopen. Dat zou volgens hun ook 5 tot 10 werkdagen duren, dus heb het maar gelaten en nu wacht ik op mijn toestel dat 4 dagen geleden hier zou moeten zijn. All in all een zeer slechte ervaring met Orange en toch wel de eerste en laatste keer dat ik iets bestel via hun.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen