Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-11-22 17h16
Antwoorden: 4 antwoorden
Hallo,
ik heb vrijdag ( exact 1 week geleden ) een nieuwe gsm besteld via de website van Orange. Nu heb ik, buiten de bevestigingsmail, hier niets meer van gehoord terwijl ik wel direct betaald heb. Ik weet dat jullie gewoon klanten zijn en mij niet met mijn persoonlijke bestelling kunnen helpen maar misschien heeft iemand dit ook meegemaakt en heeft deze persoon dan ook advies voor mij.
Alvast bedankt voor een reactie!
Ik heb donderdagavond een iPhone met abonnement besteld en deze werd vanmiddag geleverd door Bpost. Ik heb 3 mails van Orange gekregen, de bevestiging, het verzenden en het geleverd zijn. Moest ik van u zijn zou ik toch eens contact opnemen met Orange.
Ik kreeg wel vandaag een bericht met de vraag om een foto van mijn rijksregisternummer en een foto van de vervaldatum van mijn ID door te sturen naar id@orange.be. Heeft u dit ook moeten doen?
Hmmm, neen, maar ik was al klant. Ik heb wel identiteitskaartnummer en rijksregister moeten ingeven bij de bestelling.
ik ben ook al klant, kan me wel niet herinneren dat ik die gegevens heb gegeven bij de bestelling. Nog even extra geduld hebben zeker ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |