Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-12-24 22h41
Antwoorden: 5 antwoorden
Ik ben klant bij Scarlet (Proximus) en kan niet inloggen bij MYSCARLET of MYPROXIMUS. Bij het inloggen wordt een verificatiecode verzonden door het nummer 8999 naar mijn GSM. Die code krijg ik niet toegestuurd. Zowel Scarlet als Proximus kunnen het probleem niet oplossen. Beiden adviseren mij om het bij Orange te zoeken. Als ik het telefoonnummer van een andere GSM gebruik bij mijn instellingen van Scarlet lukt het wel maar dat is voor mij geen oplossing.
Ik heb het nummer 8999 niet geblokkeerd in mijn GSM. Wie kan mij helpen ?
Bedankt voor de suggesties. Het probleem is opgelost. Scarlet gebruikt een ander nummer om de verificatiecode te verzenden.
Hey @JohnnyJamar ,
Heb je nog een oude gsm liggen?
Anders steek eens je simkaart in je oude telefoon en test dan of je de sms ontvangt of niet.
Zo kun je zeker uitsluiten dat je GSM het nummer niet blokkeert.
Beste
Het probleem is opgelost. Scarlet gebruikt een ander nummer om de verificatiecode te verzenden.
@JohnnyJamar een goedemorgen,
verwijder je cookies eens en je tmp vestanden.
Start even opnieuw volledig op.
Helpt dat niet kijk dan eens of je een van deze 2 hebt geblokkeerd?
8623 of 8810
Succes.