annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ontvang geen SMS van 8999

Topic gestart op: 18-12-24 22h41

Antwoorden: 5 antwoorden

JohnnyJamar
Aspirant verkenner

ontvang geen SMS van 8999

Ik ben klant bij Scarlet (Proximus) en kan niet inloggen bij MYSCARLET of MYPROXIMUS. Bij het inloggen wordt een verificatiecode verzonden door het nummer 8999 naar mijn GSM. Die code krijg ik niet toegestuurd. Zowel Scarlet als Proximus kunnen het probleem niet oplossen. Beiden adviseren mij om het bij Orange te zoeken. Als ik het telefoonnummer van een andere GSM gebruik bij mijn instellingen van Scarlet lukt het wel maar dat is voor mij geen oplossing. 

Ik heb het nummer 8999 niet geblokkeerd in mijn GSM. Wie kan mij helpen ?

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
JohnnyJamar
Aspirant verkenner

Bedankt voor de suggesties. Het probleem is opgelost. Scarlet gebruikt een ander nummer om de verificatiecode te verzenden.

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @JohnnyJamar ,

Heb je nog een oude gsm liggen?
Anders steek eens je simkaart in je oude telefoon en test dan of je de sms ontvangt of niet.
Zo kun je zeker uitsluiten dat je GSM het nummer niet blokkeert.

0 pluimen
JohnnyJamar
Aspirant verkenner

Beste

Het probleem is opgelost. Scarlet gebruikt een ander nummer om de verificatiecode te verzenden.

 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@JohnnyJamar een goedemorgen,

verwijder je cookies eens en je tmp vestanden.

Start even opnieuw volledig op.

Helpt dat niet kijk dan eens of je een van deze 2 hebt geblokkeerd?

8623 of 8810

Succes.

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen