Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-02-24 07h47
Antwoorden: 1 antwoord
op 05/02 is de gsm van mijn zoon gestolen. dit nummer zat bij hey telecom (zusterbedrijf van orange). Daar kan je enkel via chat iemand bereiken. na 67 (zeven en zestig!) minuten pas iemand bereikbaar in de chat.
Pas na 24 uur was de sim kaart geblokkeerd. Dus ik dacht ik stap over met ons 4 nummers naar orange. Daar kan je wel naar een winkel of bellen met de helpdesk.
De 3 nummers die niet geblokkeerd waren zijn binnen de 24uur overgezet en online.
Maar het nummer van mijn zoon raakt maar niet online. Ik ben intussen al 2 maal terug naar de orange shop geweest, en al UREN aan de lijn gehangen met 5000. En dat terwijl we intussen op skivakantie zijn in frankrijk en mijn zoon dus nog steeds niet bereikbaar is.
De uitleg is: wacht nog 24 uur, voer het nieuwe simkaartnummer in in de klantenzone (werkt niet), herstart uw toestel, we maken een dossier op voor de achterliggende diensten (al 3 maal intussen, denk dat die achterliggende diensten met verlof zijn). Vorige week week belde plots iemand van orange (een zekere thomas) met de vraag of mijn 3 nummers overgezet zijn en ik tevreden was van de de service. Ik zeg nee, niet tevreden, want er moesten 4 nummers overgezet worden en dat is nog steeds niet in orde. Ik leg ook uit dat mijn 15 jarige zoon intussen al 2 weken niet bereikbaar is en blijkbaar niemand het probleem kan oplossen. Hij beloofd nog diezelfde vrijdag de achterliggende diensten aan het werk te zetten. Maar intussen is het maandag en het nummer werkt nog steeds niet.
Als ik in de klantenzone op mijn nummers klik, kan ik ook enkel het hoofd nummer bekijken, bij de rest komt een rood kruis tevoorschijn. Dus daar klopt ook nog iets niet, want kan ik bvb de max te maken extra kosten niet verlagen van 60 euro naar 5 euro.
Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen? Waar ik nog terecht kan voor hulp en compensatie voor al dit?
@bennyvw een goedenavond,
wij zijn ook klanten, je kan misschien een berichtje doen via FB-Messenger.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
of via deze weg?
https://www.orange.be/nl/contact
Succes.