annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

paypal : wachtwoord herstellen

Topic gestart op: 09-06-20 08h03

Antwoorden: 17 antwoorden

jolandaverbanck
Gewaardeerd verkenner

paypal : wachtwoord herstellen

hallo!

ik probeer al een tijdje mijn wachtwoord te herstellen van paypal, ik moet hiervoor een verificatiesms krijgen maar ik ontvang die nooit, hoeveel en wanneer ik ook probeer..

kzou contact opnemen met paypal ma die klantendienst is telefonisch ni bereikbaar door corona 🙄 en om online vragen te stellen moet ik ingelogd zijn.. wat wel moeilijk is he 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️ bij mijn weten staat het ontvangen van smsn van speciale nummers wel aan want kan wel van andere bedrijven enzo smsn ontvangen.. iemand dazelfde probleem ook al gehad of die weet waar het aan zou kunnen liggen?

Labels (1)
17 ANTWOORDEN 17
Josette
Wijze
Wijze

@jolandaverbanck 

of je kan hier ook eens gaan lezen misschien?

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

* Vanwege nieuwe PSD2-regelgevingen wordt de manier gewijzigd waarop u met PayPal inlogt. Als uw mobiele nummer niet up-to-date is, wordt de toegang verstoord. Controleer nu uw profiel.

* Vanwege de coronaviruspandemie (COVID-19) zijn onze telefoonlijnen op dit moment gesloten. Je kunt deze pagina gebruiken om antwoord op veelgestelde vragen te vinden of ons een bericht sturen. Houd er echter rekening mee dat het langer dan gewoonlijk kan duren voor je antwoord krijgt. Hartelijk dank voor je geduld.

Dit zijn wel twee dingen die ik heb gevonden boven aan de pagina van Pay-Pal. Dus kijk dat stukje van de gsm zeker eens na. En anders kan je blijkbaar een bericht sturen dat staat ook in de eerste tekst . Dus heb de twee 'waarschuwingen' eens hier gezet voor je, misschien ligt daar het probleem.

 
 

 

 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


LeonaNaessens
Aspirant verkenner

Mijn gsm nummer is zeker en vast up to date. En van de corona tjaa. Via mail geprobeerd. Nooit geen antwoord. En krijg je een automatisch bericht dat je moet zoeken tussen de veelgestelde vragen. Maar dat staat er nergens in vermeld

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen