annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

paypal : wachtwoord herstellen

Topic gestart op: 09-06-20 08h03

Antwoorden: 17 antwoorden

jolandaverbanck
Gewaardeerd verkenner

paypal : wachtwoord herstellen

hallo!

ik probeer al een tijdje mijn wachtwoord te herstellen van paypal, ik moet hiervoor een verificatiesms krijgen maar ik ontvang die nooit, hoeveel en wanneer ik ook probeer..

kzou contact opnemen met paypal ma die klantendienst is telefonisch ni bereikbaar door corona 🙄 en om online vragen te stellen moet ik ingelogd zijn.. wat wel moeilijk is he 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️ bij mijn weten staat het ontvangen van smsn van speciale nummers wel aan want kan wel van andere bedrijven enzo smsn ontvangen.. iemand dazelfde probleem ook al gehad of die weet waar het aan zou kunnen liggen?

Labels (1)
17 ANTWOORDEN 17
patrick2
Wijze
Wijze

@jolandaverbanck 

Is je probleem inmiddels opgelost ? 
Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
jolandaverbanck
Gewaardeerd verkenner

hallo,

nee, dit zijn dingen dienik al allemaal geprobeerd heb, ik heb echt al heel de website van paypal uitgepluisd.. ik kan een verificatiecode laten sturen via email en via gsm nummer en via email krijg ik hem maar dan moet ik altijd nog eens extra verifieren via gsm nummer en daar gaat het altijd fout.. die sms krijg ik niet binnen..

patrick2
Wijze
Wijze

@jolandaverbanck  je kan altijd eens de klantendienst bellen en vragen of er lans Orange zijn zijde iets fout gaat om die code te ontvangen. Of je stuurt via het webcare team dus Messenger of Twitter. Maar daar kan het even duren voor je een antwoord krijgt omdat ze aan de juiste moeten door geven. Denk dat je best eens kan bellen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


jolandaverbanck
Gewaardeerd verkenner

heb dat allemaal al geprobeerd hoor..

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@jolandaverbanck  is er niet iemand anders wie zijn gsm nummer je zou kunnen gebruiken? Dan kan je dat testen of het probleem bij jou zelf ligt of aan PayPall. Denk niet dat PayPAll het toelaat want het is jou account dus jou ID check gaan die doen want dat is het eigenlijk meer niet. Ken je iemand die ook PayPall gebruikt misschien wil die het voor je proberen? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen