annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

paypal : wachtwoord herstellen

Topic gestart op: 09-06-20 08h03

Antwoorden: 17 antwoorden

jolandaverbanck
Gewaardeerd verkenner

paypal : wachtwoord herstellen

hallo!

ik probeer al een tijdje mijn wachtwoord te herstellen van paypal, ik moet hiervoor een verificatiesms krijgen maar ik ontvang die nooit, hoeveel en wanneer ik ook probeer..

kzou contact opnemen met paypal ma die klantendienst is telefonisch ni bereikbaar door corona 🙄 en om online vragen te stellen moet ik ingelogd zijn.. wat wel moeilijk is he 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️ bij mijn weten staat het ontvangen van smsn van speciale nummers wel aan want kan wel van andere bedrijven enzo smsn ontvangen.. iemand dazelfde probleem ook al gehad of die weet waar het aan zou kunnen liggen?

Labels (1)
17 ANTWOORDEN 17
jolandaverbanck
Gewaardeerd verkenner

zou eens moeten rondvragen..

op de klantendienst/technische dienst zeggen ze ook dat ze niets kunnen zien van binnenkomende/tegengehouden berichten..

kdacht hier misschien mensen te vinden die hetzelfde meegemaakt hebben en die dan wel een oplossing gevonden hebben..

denk da het ook wel allemaal opgelost zou geraken moest die klantendienst van paypal eens telefonisch bereikbaar zijn 😅 alles is terug open maar den telefoon oppakken is precies te moeilijk 🙈

LeonaNaessens
Aspirant verkenner

Ja inderdaad de klantendienst is echt niet bereikbaar. En van die code door te bellen heb ik ook al gehoord maar dat staat nergens vermeld bij mij. 

Ook via email lukt het niet. Als ik op de knop, andere manier klik dan blokkeert heel het spel! Ik heb van andere paypal gebruikers al gelezen dat de sms blijkbaar volgens paypal wel doorgekomen is maar dat we ze om 1 of andere reden niet ontvangen 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@jolandaverbanck  daar ben ik het zeker met je eens want waarom die nog gesloten zijn is mij ook een raadsel. Ja ik zou het kunnen testen he mijn partner gebruikt ook af en toe eens PayPall maar die is net de deur uit voor te gaan werken. En die gsm die er aan gekoppeld is is nu ook mee  dus ik kan het ook niet testen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


jolandaverbanck
Gewaardeerd verkenner

laat gerust iets weten moest het lukken 😁

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Dan zal het toch echt deze avond pas zijn @jolandaverbanck 

Ik ben herstellende van een operatie maar mijn partner is vanavond pas thuis. Weet je wat als die er geen problemen mee heeft test ik dat. Maar ik beloof niks 😁

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen