annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

smsjes bij gemiste oproepen uitschakelen

Topic gestart op: 15-02-25 08h57

Antwoorden: 3 antwoorden

Beeldbuisje1
Aspirant verkenner

smsjes bij gemiste oproepen uitschakelen

OPGELOST

Als er een gemiste oproep is geweest, ongeacht of de gsm aanstond of niet, moet Orange daar nog persé een sms voor sturen. Dat wil ik niet.
Weet iemand hoe men die smsjes kan uitschakelen? Ooit heb ik dat eens ergens zien staan, maar ik vind voor de drommel niet meer waar...

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Henk
Gewaardeerd verkenner

Deze dienst wordt standaard op je voicemail geactiveerd. Om dit te deactiveren, bel naar 5555 en volg de instructies.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Beeldbuisje1
Aspirant verkenner

Wat Henk zei heb ik nog niet geprobeerd en dat was inderdaad de sleutel tot succes. De vuurproef gaat natuurlijk zijn als ik een volgende gemiste oproep heb.

Op de een of andere manier werkt die STOP naar 8047 niet wat Josette suggereerde. Je krijgt ook elke keer maar weer een smsje als je in het buitenland komt. Daar zou die stop ook goed moeten voor zijn. Dat gedoe over dataroaming weet ik inmiddels al wel.

Om een of andere manier blijft Orange me bestoken met allerlei smsjes. Zoals die als je in het buitenland komt, die over Orange Thank You,... Al -tig keren met de klantendienst voor aan de lijn gehangen, ze blijven maar komen.
Hopelijk is het met die van de gemiste oproepen al voorbij. Fingers crossed.🙏

0 pluimen
Henk
Gewaardeerd verkenner

Deze dienst wordt standaard op je voicemail geactiveerd. Om dit te deactiveren, bel naar 5555 en volg de instructies.

Josette
Wijze
Wijze

@Beeldbuisje1 goedemorgen, 

Doe een sms berichtje naar: Sms STOP naar 8047

Succes.

Tag2023.jpg

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen