Toestellen
Je oog laten vallen op een nieuwe smartphone? De nieuwste smartwatch uitgetest of benieuwd naar de reviews over de nieuwste producten van onze techbloggers ? Dan vind je zeker iets naar jouw gading in deze rubriek.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Tom22
Rekruut scout

Android 9 op Samsung Galaxy A6

Hallo

Wanneer komt de nieuwste Android 9 op de Samsung Galaxy A6?

Deze vraag heb ik ook al aan Samsung zelf gesteld, hun reactie staat in bijlage.

Groetjes 

Labels (2)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Leidende genezer

Re: Android 9 op Samsung Galaxy A6

@Tom22  het lijkt mij erg straf als de provider daar voor verantwoordelijk is . Normaal gezien gaan die updates door google en of de fabrikant geleverd worden . @Totem of @AssiaA misschien een idee?

0 pluimen
Cdt24801
Aspirant sjamaan

@Tom22 

Het hangt er ook van af welke versie (land) je actueel geïnstalleerd hebt. De meeste toestellen bij Orange of Telenet gekocht hebben de Luxemburgse versie van de firmware. Het antwoord was misschien gebaseerd op de BE versie ...

0 pluimen
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo

Wanneer komt de nieuwste Android 9 op de Samsung Galaxy A6?

Deze vraag heb ik ook al aan Samsung zelf gesteld, hun reactie staat in bijlage.

Groetjes

Ugh Tom22,

Dit toestel is inderdaad beschikbaar voor de update. Totem en de andere Orange-stamleden staan versteld van het antwoord van Samsung. Orange is namelijk niet de eigenaar van de update, maar Samsung wel.

Moge het groen blad en de eeuwige bloesem je dag opfleuren

🏹 Totem 🏹

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen