annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

1207 Privacy

Topic gestart op: 16-05-20 11h23

Antwoorden: 6 antwoorden

SDG
Gewaardeerd verkenner

1207 Privacy

Beste,

Ik heb 1207 gevraagd mijn gegevens te verwijderen en niet meer te delen. Dit zou nu in orde moeten zijn MAAR, ik kreeg ook zonet het bericht van 1207 dat: 

conform de wettelijke bepalingen moet elke telecomoperator instaan voor het beheer van de abonneegegevens van zijn eigen klanten; ook het doorgeven van de vermelde abonneegegevens aan telefoongidsen of inlichtingendiensten valt hieronder.
Als u klant bent bij Proximus, zal uw vraag om uw abonneegegevens niet langer te vermelden automatisch verwerkt worden in de eerstvolgende maandelijkse update naar de andere telefoongidsen of inlichtingendiensten.
Op dit ogenblik hebben www.wittegids.be,www.infobel.com en www.de1212.beProximus om het aanleveren van abonneegegevens gevraagd.
Als u klant bent bij een andere telecomoperator, dient u uw vraag om uw abonneegegevens niet langer te vermelden ook rechtstreeks aan uw telecomoperator te stellen.

Graag zou ik dit willen bewerkstelligen, hoe kan ik aan orange vragen dat deze mijn gegevens niet meer uitgeven aan 1207 en eventueel andere externe partijen?

Een optie via de website of app vind ik niet. E-mail adressen delen ze ook niet dacht ik.

 

Mvg,

Sil

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
SDG
Gewaardeerd verkenner

Net nog eens gebeld, blijkbaar moet er niets meer gewijzigd worden op het account bij orange als je het via de 1207 verwijderd hebt daar de gegevens enkel bij aankoop worden doorgestuurd. (Ookal werd er vermeld van 1207 uit dat het bij een update opnieuw aangemaakt zou worden.)

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Ok @SDG  dan is het hopelijk zo allemaal in orde voor je. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen