annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

20 euro te goed

Topic gestart op: 06-04-20 12h29

Antwoorden: 3 antwoorden

Yiha
Rekruut scout

20 euro te goed

OPGELOST

Geachte,

Ik heb nog 20 euro te goed van Orange sinds 21 februari. Hoe lang moet ik daar nog op wachten?

oran.png

Groeten,

Yiha.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Yiha  je kan eens kijken op je facturen van Maart of April. Maar waarschijnlijk deze maand. Daarin moet je zien dat er dus 20 euro van je totaal factuur afgehaald is. 

Dat het April kan zijn heeft met de facturatie cycles te maken. En de factuur wordt achterliggend meestal eerder opgemaakt dan dat de periode geheel verlopen is. Dus ik vermoed dat je dat deze maand gaat zien als je die op de factuur van Maart niet ziet. Moest het dan nog niet zo zijn kan je de klantendienst bellen de 5000 , houd rekening met langere wachttijden , of je stuurt via messenger. Deze zullen het nakijken en je bericht terug sturen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
JVV94
Veteraan verkenner

Orange stort geen geld terug als je een abonnement hebt @Yiha 

Zoals ze zeggen gaat het van de volgende factuur af. Best die nakijken of dat degelijk gebeurd is.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Yiha  je kan eens kijken op je facturen van Maart of April. Maar waarschijnlijk deze maand. Daarin moet je zien dat er dus 20 euro van je totaal factuur afgehaald is. 

Dat het April kan zijn heeft met de facturatie cycles te maken. En de factuur wordt achterliggend meestal eerder opgemaakt dan dat de periode geheel verlopen is. Dus ik vermoed dat je dat deze maand gaat zien als je die op de factuur van Maart niet ziet. Moest het dan nog niet zo zijn kan je de klantendienst bellen de 5000 , houd rekening met langere wachttijden , of je stuurt via messenger. Deze zullen het nakijken en je bericht terug sturen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Yiha
Rekruut scout

Bedankt, ik ga proberen. 

Leden met de meeste pluimen