Tribe Lounge
Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over onze community. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Anonymous
Niet van toepassing

AL 2 WEKEN NIET KUNNEN BELLEN EN SMS’EN

Ongeveer 2 maand geleden dacht ik over te stappen naar Orange voor van de prijzen. Blijkt dat bij lage prijzen ook lage kwaliteit van service komt kijken.

Tijdens het eerste telefoongesprek naar de klantendienst wordt me verteld dat er binnen 48uur contact zal worden opgenomen om een afspraak te maken, 3 dagen later nog steeds niemand gehoord dus ik bel terug. Ik krijg weer hetzelfde antwoord. Weer 48u later nog steeds niemand gehoord dus ik in de veronderstelling dat het niet doorgaat, mij niet gelaten, dus ik naar een andere provider.

2 weken geleden wordt toch plots mijn nummer overgedragen naar Orange op een simkaart DIE IK NIET HEB ONTVANGEN. Ik heb intussen al 100x gebeld, al lachend, al brullend, al huilend. Niemand helpt!

Telkens krijg ik hetzelfde antwoord: “binnen 48u neemt er iemand contact met u op” MAAR NIEMAND BELT TERUG!

Vandaag krijg ik te horen van iemand die per ongeluk naar mijn nummer belde dat er een franstalige vrouw opnam... Mijn nummer is dus geactiveerd bij iemand anders die dus al mijn oproepen en sms’en krijgt. Zelf gebeld met deze vrouw en ze heeft hetzelfde verhaal. Al een week aan het bellen naar de klantendienst maar niemand die helpt.

Is dit normaal? Ik kan nergens terecht! Ik wil gewoon mijn nummer terug!!!

0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Aspirant verkenner

Da´s straf en idd geen fijne ervaring !

Zelf bij het overstappen geen problemen gehad .

Best toch bij een Orange shop langsgaan denk ik.

Hopelijk word je probleem snel opgelost.

Grts, Ive

0 pluimen
Ervaren sjamaan

@Anonymous  goedemorgen,

ik begrijp je frustratie maar daarom moet je niet zo hard schreeuwen

met de letters. Voor jou:

Tagnieuw.jpg

Dan om op je vraag te antwoorden, als je zo slechte ervaringen hebt met het nr 5000

probeer dan eens via FB, en daar via Messenger je bericht door te geven.

Denk eraan wij zijn allemaal gewoon klanten zoals jij en ik en kunnen je alleen raad gevn.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium/

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Heb ik al gedaan. Als het via de webshop is geregeld kunnen ze niet helpen daar.

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Heb ik allemaal al geprobeerd! 
en probeer jij maar eens niet te roepen wanneer ze zo met je voeten spelen?! 
via messenger duurt het 24u vooraleer ze antwoorden en dan nog niet met een oplossing en via de telefoon laten ze je 40 minuten wachten om dan op te hangen, 3x gebeurd! 
het is echt schandalig!

0 pluimen
Gewaardeerde genezer

@Anonymous 
als je alles geprobeerd hebt, telefonisch, via FB en je krijgt geen gehoor bij de klantendienst dan is er maar één oplossing de Ombudsdienst van Telecommunicatie.

Zomaar je nummer overdragen naar iemand anders mag Orange niet. Ik weet het hele verhaal niet, maar dit is echt niet oké. 
Meer kan ik niet doen voor u, we zijn ook maar gewoon klanten en kan je enkel maar helpen met raad.

alvast succes

Anonymous
Niet van toepassing

Bedankt Joery! Heb je toevallig ook een contactnummer of dergelijke?

Dit is het hele verhaal, ik wilde naar Orange, ze belde niet terug en plots wordt toch mijn nummer afgesloten.

2 weken langs alle kanten geprobeerd en plots is mijn nummer bij iemand anders. Ik snap zelf niet hoe dat is kunnen gebeuren.

0 pluimen
Gewaardeerde genezer

Dag @Anonymous 

Als je op de link klikt kan je alles vinden en ook hoe je klacht indient.

http://www.ombudsmantelecom.be

Succes

 

Anonymous
Niet van toepassing

Bedankt Joery!

Leden met de meeste pluimen