annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

abonnement periode

Topic gestart op: 03-10-20 11h58

Antwoorden: 6 antwoorden

Rosario
Gewaardeerd verkenner

abonnement periode

Waarom is mijn nieuwe abonnement periode van 27/09/2020 t/m 26/10/2020 ?

Mijn vorige periode was van 28/08/2020 t/m 27/09/2020 dus mijn nieuwe periode is niet juist , het moet van 28/09/2020 t/m 27/10/2020 zijn .

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@Rosario  ik vermoed dat alles gelijk getrokken is voor elke klant maar hier ben ik niet zeker van. Mijn periode is ook hetzelfde als nu opgegeven wordt. Beste kan je dit eens navragen bij de facturatie dienst. Je kan daarvoor dus bellen de 5000 of je stelt je vraag via Facebook aan het webcare team. Daar dien je wel even te wachten op een antwoord omdat ze het gaan vragen bij de betrokken dienst , facturatie. 

Maar voor die ene dag zie ik eigenlijk weinig verschil daar zou ik mij niet druk om maken. Maar dat is aan je zelf natuurlijk. 

patrick2_0-1601722011313.png

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Rosario
Gewaardeerd verkenner

Ja OK , het is maar 1 dag dat ze de datum vroeger opgeschoven hebben , maar ik vraag mij af waarom dat ze dat doen ? voor mij is kwestie van vertrouw te hebben op Orange , en op zijn minsten ze moesten mij verwittigen via een mail  , want ten slotte  voor mij is altijd juist is juist .

0 pluimen
Surfer
Ervaren genezer

@Rosario Bel naar 5000, facturatiedienst, en vraag of ze dit willen nazien en verbeteren. Het kan wel eens gebeuren dat er een foutje wordt gemaakt.

En je hebt gelijk dat juist juist moet zijn. 

Hopelijk wordt dit recht gezet, want een dag minder van je abonnement genieten, is een dag winst voor Orange. Maar ook uiteraard diefstal. Als dit de nieuwe wijze van Orange is, dan is het vertrouwen zeker geschonden.

Maar we mogen aannemen dat dit een foutje is...

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Rosario  zoals ik al eerder heb aangegeven , stel je vraag aan de facturatie dienst. Dit is iets waar wij ook geen antwoord op weten en het is dus gissen naar de oplossing. Beste daarom de vraag rechtstreeks bij Orange neerleggen en als het goed is krijg je een antwoord en weet je waarom.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen