Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-10-20 11h58
Antwoorden: 6 antwoorden
Waarom is mijn nieuwe abonnement periode van 27/09/2020 t/m 26/10/2020 ?
Mijn vorige periode was van 28/08/2020 t/m 27/09/2020 dus mijn nieuwe periode is niet juist , het moet van 28/09/2020 t/m 27/10/2020 zijn .
@Rosario ik vermoed dat alles gelijk getrokken is voor elke klant maar hier ben ik niet zeker van. Mijn periode is ook hetzelfde als nu opgegeven wordt. Beste kan je dit eens navragen bij de facturatie dienst. Je kan daarvoor dus bellen de 5000 of je stelt je vraag via Facebook aan het webcare team. Daar dien je wel even te wachten op een antwoord omdat ze het gaan vragen bij de betrokken dienst , facturatie.
Maar voor die ene dag zie ik eigenlijk weinig verschil daar zou ik mij niet druk om maken. Maar dat is aan je zelf natuurlijk.
Ja OK , het is maar 1 dag dat ze de datum vroeger opgeschoven hebben , maar ik vraag mij af waarom dat ze dat doen ? voor mij is kwestie van vertrouw te hebben op Orange , en op zijn minsten ze moesten mij verwittigen via een mail , want ten slotte voor mij is altijd juist is juist .
@Rosario Bel naar 5000, facturatiedienst, en vraag of ze dit willen nazien en verbeteren. Het kan wel eens gebeuren dat er een foutje wordt gemaakt.
En je hebt gelijk dat juist juist moet zijn.
Hopelijk wordt dit recht gezet, want een dag minder van je abonnement genieten, is een dag winst voor Orange. Maar ook uiteraard diefstal. Als dit de nieuwe wijze van Orange is, dan is het vertrouwen zeker geschonden.
Maar we mogen aannemen dat dit een foutje is...
@Rosario zoals ik al eerder heb aangegeven , stel je vraag aan de facturatie dienst. Dit is iets waar wij ook geen antwoord op weten en het is dus gissen naar de oplossing. Beste daarom de vraag rechtstreeks bij Orange neerleggen en als het goed is krijg je een antwoord en weet je waarom.