Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-10-20 01h37
Antwoorden: 8 antwoorden
Ongeveer 2 maand geleden dacht ik over te stappen naar Orange voor van de prijzen. Blijkt dat bij lage prijzen ook lage kwaliteit van service komt kijken.
Tijdens het eerste telefoongesprek naar de klantendienst wordt me verteld dat er binnen 48uur contact zal worden opgenomen om een afspraak te maken, 3 dagen later nog steeds niemand gehoord dus ik bel terug. Ik krijg weer hetzelfde antwoord. Weer 48u later nog steeds niemand gehoord dus ik in de veronderstelling dat het niet doorgaat, mij niet gelaten, dus ik naar een andere provider.
2 weken geleden wordt toch plots mijn nummer overgedragen naar Orange op een simkaart DIE IK NIET HEB ONTVANGEN. Ik heb intussen al 100x gebeld, al lachend, al brullend, al huilend. Niemand helpt!
Telkens krijg ik hetzelfde antwoord: “binnen 48u neemt er iemand contact met u op” MAAR NIEMAND BELT TERUG!
Vandaag krijg ik te horen van iemand die per ongeluk naar mijn nummer belde dat er een franstalige vrouw opnam... Mijn nummer is dus geactiveerd bij iemand anders die dus al mijn oproepen en sms’en krijgt. Zelf gebeld met deze vrouw en ze heeft hetzelfde verhaal. Al een week aan het bellen naar de klantendienst maar niemand die helpt.
Is dit normaal? Ik kan nergens terecht! Ik wil gewoon mijn nummer terug!!!
Dag @Anonymous
Als je op de link klikt kan je alles vinden en ook hoe je klacht indient.
http://www.ombudsmantelecom.be
Succes
Bedankt Joery!
Da´s straf en idd geen fijne ervaring !
Zelf bij het overstappen geen problemen gehad .
Best toch bij een Orange shop langsgaan denk ik.
Hopelijk word je probleem snel opgelost.
Grts, Ive
Heb ik al gedaan. Als het via de webshop is geregeld kunnen ze niet helpen daar.