Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-08-22 00h08
Antwoorden: 3 antwoorden
Ik had een vraag ivb met mijn huidig abbonement, ik heb dus enkele maanden een nieuw abbonement, 21 euro go plus met smartphone s22 voor 25 euro, totaal dus 46 euro.
Maar nu wordt deze go plus aangeboden voor 16 euro levenslang, is het mogelijk dat dat bij mij ook aangepast kan worden naar die prijs? Dat je 2 jaar gebonden bent snap ik, maar dat ze de prijs van het abbonee verlagen en je daar dan geen recht op zou hebben zou zonde zijn.
Hallo Angee899,
Ik vrees dat deze voordelen enkel weggelegd zijn voor nieuwe klanten. Dat vermoed ik althans. Heb zelf voor een provider gewerkt en denk dat dat bij ze allemaal wel hetzelfde werkt. Ik ben niet helemaal zeker, je kan altijd eens bellen naar de klantendienst. Best het gratis nummer 😉
Groetjes
Denk dat dit niet zal gaan @Angee899 Ben ook in dit geval
Er staat voor nieuwe klanten
Promo alleen online beschikbaar: -5 €/maand op je abonnement gedurende de volledige looptijd van je contract.
De promotie wordt automatisch toegepast tijdens de bevestiging van je bestelling. Promotie voor nieuwe klanten.
Je kunt altijd eens bellen - maar denk dat je van een kale reis terug zult keren als ik dit hier lees