Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-10-19 09h28
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoi!
Even feedback over de registratie:
Ik kon mijn eigen achternaam niet instellen omdat dit een "ongepast woord" is. Ik vraag me af waarom deze filter wordt toegepast op feitelijke namen en niet slechts op gebruikersnamen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
In ieder geval, wat de reden ook weze, het beste is om persoonlijk de klantendienst te contacteren, hetzij online, hetzij telefonisch, hetzij face to face in een shop, maar vraag de uitleg waarom uw naam door een systeem geweigerd werd en wat er aan te doen is vermits je echt zo heet.
Een mens moet een machine kunnen overrulen.
Hoi!
Even feedback over de registratie:
Ik kon mijn eigen achternaam niet instellen omdat dit een "ongepast woord" is. Ik vraag me af waarom deze filter wordt toegepast op feitelijke namen en niet slechts op gebruikersnamen?
Ugh @DC,
Heb je je eidelijk kunnen registreren? Heb je het over je klantenzone ? De registratie van je prepaidkaart of ? Of de registratie op Tribe.
Totem's zonnegroeten,
Totem
eens langsgaan bij de shop, ik denk dat je achternaam misschien toch een beetje aanstotend zou kunnen zijn.
In ieder geval, wat de reden ook weze, het beste is om persoonlijk de klantendienst te contacteren, hetzij online, hetzij telefonisch, hetzij face to face in een shop, maar vraag de uitleg waarom uw naam door een systeem geweigerd werd en wat er aan te doen is vermits je echt zo heet.
Een mens moet een machine kunnen overrulen.