annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Achternaam is "ongepast woord"

Topic gestart op: 25-10-19 09h28

Antwoorden: 5 antwoorden

DC
Aspirant verkenner

Achternaam is "ongepast woord"

OPGELOST

Hoi!

Even feedback over de registratie:

Ik kon mijn eigen achternaam niet instellen omdat dit een "ongepast woord" is. Ik vraag me af waarom deze filter wordt toegepast op feitelijke namen en niet slechts op gebruikersnamen? 

 

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@DC 

In ieder geval, wat de reden ook weze, het beste is om persoonlijk de klantendienst te contacteren, hetzij online, hetzij telefonisch, hetzij face to face in een shop, maar vraag de uitleg waarom uw naam door een systeem geweigerd werd en wat er aan te doen is vermits je echt zo heet.

Een mens moet een machine kunnen overrulen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hoi!

Even feedback over de registratie:

Ik kon mijn eigen achternaam niet instellen omdat dit een "ongepast woord" is. Ik vraag me af waarom deze filter wordt toegepast op feitelijke namen en niet slechts op gebruikersnamen? 

Ugh @DC,

Heb je je eidelijk kunnen registreren? Heb je het over je klantenzone ? De registratie van je prepaidkaart of ? Of de registratie op Tribe.

Totem's zonnegroeten,

Totem

FraukeDB
Aspirant verkenner

eens langsgaan bij de shop, ik denk dat je achternaam misschien toch een beetje aanstotend zou kunnen zijn. 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@DC 

In ieder geval, wat de reden ook weze, het beste is om persoonlijk de klantendienst te contacteren, hetzij online, hetzij telefonisch, hetzij face to face in een shop, maar vraag de uitleg waarom uw naam door een systeem geweigerd werd en wat er aan te doen is vermits je echt zo heet.

Een mens moet een machine kunnen overrulen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@DC  waarschijnlijk door de veiligeheid dat er geen namen  gebruikt mogen worden. Denk het maar he ben ook niet zeker.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen