Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-05-20 18h32
Antwoorden: 7 antwoorden
Beste,
Eens een vraag?
Waarom zijn de antwoorden op mijn vraag gewist?????
Blijkbaar zijn sommige vragen en antwoorden NIET gewenst bij Orange!!!!
Beste,
Eens een vraag?
Waarom zijn de antwoorden op mijn vraag gewist?????
Blijkbaar zijn sommige vragen en antwoorden NIET gewenst bij Orange!!!!
Hallo @caro65,
Er is hier blijkbaar iets fout gegaan, sorry hiervoor ! Bij dubbele posten over dezelfde onderwerp van dezelfde triber moeten we er maar een laten zodat het allemaal duidelijk is voor iedereen. Wij hebben dus een van je twee posts verwijderd, maar het was sowieso de slechte want daar was er meer uitleg en ook meer antwoorden van je medetribers. Ik heb het dus terug in de forum geplaatst en de onnodige dubbel verwijderd.
Wees er zeker, Tribe is een ruimte waar je je mening in alle vrijheid mag uiten zolang je de gebruiksvoorwaarden en de regels en afspraken van de community respecteert. Slechte reklame helpt ons ook om beter te worden we hebben dus geen schrik om deze te laten zolang het met respect geschreven is.
Hopelijk heb je een oplossing gevonden voor je schoonvader. Het is inderdaad best dat je de klantendienst hiervoor contacteer, je kan hen ook via de webcare dienst op sociale media bereiken.
Groetjes,
Nelson
Orange wist hier geen antwoorden. Enkel als de regels/afspraken of gebruiksvoorwaarden van de community geschonden zijn, kan een moderator een vraag of reactie wissen.
Orange wist hier geen antwoorden. Enkel als de regels/afspraken of gebruiksvoorwaarden van de community geschonden zijn, kan een moderator een vraag of reactie wissen.
@Anonymous @Josette
Ze wissen wel de antwoorden en vragen die in hun nadeel zijn, of nadelige reclame zijn. Het enige dat wij willen is dat er naar ons probleem geluisterd wordt en dat is zelfs teveel gevraagd. 😤
Maar soit na al deze negatieve ervaringen met dit community en de klantendienst via telefoon zie ik me genoodzaakt om andere media in te schakelen. Waar ze wel luisteren naar de mensen hun vragen ook al zijn ze hen niks verschuldigd. En ik kan nu al met zekerheid zeggen dat dit erger zal zijn dan hier de vragen en antwoorden die ik hier geplaatst heb / had.
Met vriendelijke groeten
Caroline