annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Antwoorden gewist ?

Topic gestart op: 04-05-20 18h32

Antwoorden: 7 antwoorden

caro65
Gewaardeerd verkenner

Antwoorden gewist ?

Beste,

 

Eens een vraag?

Waarom zijn de antwoorden op mijn vraag gewist?????

Blijkbaar zijn sommige vragen en antwoorden NIET gewenst bij Orange!!!!

 

Labels (2)
7 ANTWOORDEN 7
NelsonM
Orange-werknemer

Beste,

 

Eens een vraag?

Waarom zijn de antwoorden op mijn vraag gewist?????

Blijkbaar zijn sommige vragen en antwoorden NIET gewenst bij Orange!!!!

Hallo @caro65,

Er is hier blijkbaar iets fout gegaan, sorry hiervoor ! Bij dubbele posten over dezelfde onderwerp van dezelfde triber moeten we er maar een laten zodat het allemaal duidelijk is voor iedereen. Wij hebben dus een van je twee posts verwijderd, maar het was sowieso de slechte want daar was er meer uitleg en ook meer antwoorden van je medetribers. Ik heb het dus terug in de forum geplaatst en de onnodige dubbel verwijderd. 
Wees er zeker, Tribe is een ruimte waar je je mening in alle vrijheid mag uiten zolang je de gebruiksvoorwaarden en de regels en afspraken van de community respecteert. Slechte reklame helpt ons ook om beter te worden we hebben dus geen schrik om deze te laten zolang het met respect geschreven is.

Hopelijk heb je een oplossing gevonden voor je schoonvader. Het is inderdaad best dat je de klantendienst hiervoor contacteer, je kan hen ook via de webcare dienst op sociale media bereiken. 

Groetjes,
Nelson

Anonymous
Niet van toepassing

@caro65 

Orange wist hier geen antwoorden. Enkel als de regels/afspraken of gebruiksvoorwaarden van de community geschonden zijn, kan een moderator een vraag of reactie wissen.

caro65
Gewaardeerd verkenner

 

@caro65 

Orange wist hier geen antwoorden. Enkel als de regels/afspraken of gebruiksvoorwaarden van de community geschonden zijn, kan een moderator een vraag of reactie wissen.

@Anonymous @Josette 

Ze wissen wel de antwoorden en vragen die in hun nadeel zijn, of nadelige reclame zijn. Het enige dat wij willen is dat er naar ons probleem geluisterd wordt en dat is zelfs teveel gevraagd. 😤

Maar soit na al deze negatieve ervaringen met dit community en de klantendienst via telefoon zie ik me genoodzaakt om andere media in te schakelen. Waar ze wel luisteren naar de mensen hun vragen ook al zijn ze hen niks verschuldigd. En ik kan nu al met zekerheid zeggen dat dit erger zal zijn dan hier de vragen en antwoorden die ik hier geplaatst heb / had.

Met vriendelijke groeten

Caroline

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@caro65 

Ik kan zulke situaties enkel maar betreuren, ik kan er helaas niks aan doen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen