annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Antwoorden gewist ?

Topic gestart op: 04-05-20 18h32

Antwoorden: 7 antwoorden

caro65
Gewaardeerd verkenner

Antwoorden gewist ?

Beste,

 

Eens een vraag?

Waarom zijn de antwoorden op mijn vraag gewist?????

Blijkbaar zijn sommige vragen en antwoorden NIET gewenst bij Orange!!!!

 

Labels (2)
7 ANTWOORDEN 7
Josette
Wijze
Wijze

Caro,

ben je daar wel heel zeker van?

Heb je ze niet in een ander onderwerp gezet?

Want voor zover ik weet gebeurd dat niet hoor. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Josette
Wijze
Wijze

https://community.orange.be/t5/Opties-en-diensten/Duplicaat-facturen/m-p/57224#M2573

Is het deze?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Josette  schreef:

https://community.orange.be/t5/Opties-en-diensten/Duplicaat-facturen/m-p/57224#M2573

Is het deze?


Inderdaad Josette, dat is hem. en ik kan bevestigen dat daar nog een hele reeks achterstond.

Het enige dat ik kan bedenken is dat "iemand" één (of meerdere) post van die thread aangemerkt heeft als "ongepaste inhoud". Dat komt bij de CM terecht en die velt een oordeel. Is het inderdaad tegen de huisregels dan wordt die post effectief verwijderd. De auteur wordt daar niet van verwittigd.

Een spijtig neveneffect (slordige programmatie van het forum door Khoros?) is dat alle posts die erna stonden ook allemaal gewist worden.

Ik kan wel met de hand op het hart zeggen dat ik het niet was. Ik heb de "beleefdheid" om dat in een aparte post zelf te melden aan de auteur. Is reeds voorgekomen met van die olijkerds die hier reclame kwamen maken voor hun youtube kanaal.

Het is natuurlijk ook mogelijk dat de CM zelf, persoonlijk, over een post gestruikeld is ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen