annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Badge niet ontvangen

Topic gestart op: 09-06-20 10h54

Antwoorden: 31 antwoorden

Chippen
Ervaren verkenner

Badge niet ontvangen

OPGELOST

Hallo. Hoe komt dat ik de badge niet krijg? Ik heb de app nu al een week. De app zegt me dat ik een badge krijg als ik de app download. What?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Chippen  aller eerst welkom op de Tribe. Je kan altijd eens rond zoeken in de zoekbalk om je alvast op weg te helpen. 

Om je al een antwoord op je vraag te geven : heb geduld. Het is niet dat je de App al een week hebt dat je ook meteen je Badge hebt. Integendeel zelfs dat kan ook twee maanden duren of een maand je zal toch geduld moeten hebben vrees ik. Die Badge zie je vanzelf wel komen. 

Hier heb je ook nog een kleine introductie om je op weg te helpen. 

https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Alle-informatie-rond-de-badges/td-p/62413

https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Een-klein-woordje-naar-de-nieuwkomers/td-p/62031

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

31 ANTWOORDEN 31
patrick2
Wijze
Wijze

@Gregory  ik vermoed dat er een registratie gedaan wordt van je simkaart in het toestel. Maar dat is een vermoeden he , eigenlijk zou ik dat eens kunnen testen door een toestel te kopen dan zijn we zeker. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze


@patrick2  schreef:

@Gregory  ik vermoed dat er een registratie gedaan wordt van je simkaart in het toestel. Maar dat is een vermoeden he , eigenlijk zou ik dat eens kunnen testen door een toestel te kopen dan zijn we zeker. 


Och @patrick2 daar zou ik toch geen geld aan uitgeven

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Tja @Gregory  dan kunnen we maar hopen dat er iemand is die deze ervaring kan delen. Nu gaat het mij niet om die € 20 want zou het dus enkel doen om het zeker te weten. Oke dan heb ik die badge ook natuurlijk maar ik ben op dat vlak wel nieuwschierig ernaar hoe het exact werkt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Linda_1903  hou er rekening mee dat je de gsm dan ook op jou naam koopt. Als iemand anders binnen je gezin de factuur betaald krijgt die de badge ongeacht of je zelf betaald hebt. 

Moest je de factuur ook op jou naam hebben staan dan kan je best eens via Messenger ( FB account nodig ) of Twitter sturen. Dan kunnen ze je vraag door geven aan de juiste dienst en zullen ze het in orde brengen. Heb persoonlijk ook een probleem gehad met de badge's heb de vraag door gegeven en het was opgelost na een tijd te wachten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Linda_1903
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor je snelle reactie Patrick😉Alles staat op mijn naam en ik heb ook (helaas hihi) zelf betaald..ze hadden zelfs mijn adres veranderd opeens omdat ik hem heb laten leveren op een ander adres dus blijkbaar ben ik verhuisd🏠?! Heb mijn adres al laten aanpassen ondertussen 

Leden met de meeste pluimen