annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Badge niet ontvangen

Topic gestart op: 09-06-20 10h54

Antwoorden: 31 antwoorden

Chippen
Ervaren verkenner

Badge niet ontvangen

OPGELOST

Hallo. Hoe komt dat ik de badge niet krijg? Ik heb de app nu al een week. De app zegt me dat ik een badge krijg als ik de app download. What?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Chippen  aller eerst welkom op de Tribe. Je kan altijd eens rond zoeken in de zoekbalk om je alvast op weg te helpen. 

Om je al een antwoord op je vraag te geven : heb geduld. Het is niet dat je de App al een week hebt dat je ook meteen je Badge hebt. Integendeel zelfs dat kan ook twee maanden duren of een maand je zal toch geduld moeten hebben vrees ik. Die Badge zie je vanzelf wel komen. 

Hier heb je ook nog een kleine introductie om je op weg te helpen. 

https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Alle-informatie-rond-de-badges/td-p/62413

https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Een-klein-woordje-naar-de-nieuwkomers/td-p/62031

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

31 ANTWOORDEN 31
Linda_1903
Gewaardeerd verkenner

Hm ok das dan jammer..ik wist niet dat zulke telefoons nog bestonden haha echt iets uit de oertijd

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Waarom denk je dat je daarvoor een badge krijgt @Linda_1903 

Let wel, ik weet iemand die er zo een gekocht heeft enkel om die badge te hebben

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Linda_1903  daaraan toegevoegd moet je die ook letterlijk gebruiken dus enkel kopen volstaat niet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze


@patrick2  schreef:

@Linda_1903  daaraan toegevoegd moet je die ook letterlijk gebruiken dus enkel kopen volstaat niet. 


Dat je die moet gebruiken @patrick2 heb ik nog nergens zien staan.  Vraag me wel af hoe dat te controleren valt.

 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Gregory 

Orange kan zien welke foon je gebruikt. Als je in uw klantenzone op PC gaat kijken zul je zien dat daar het merk en type van uw foon staat. Dat heb je niet (ik althans niet) daar zelf ingevuld, het systeem detecteert uw foon en vult dat zelf in.

Ik heb trouwens eens die vraag gesteld aan het webcare team omdat bij een wissel mijn vorige foon er nog stond en hoe ik dat kon aanpassen. Het antwoord was dat ik dat niet zelf kon en gewoon een beetje moest afwachten (zoals het gewoonlijk gaat bij Orange 😋). En idd, enige tijd later stond mijn nieuwe foon vermeld.

Zodus, als je een echte Orange foon aanschaft kunnen ze wel degelijk zien of je hem ook gebruikt of enkel gekocht hebt. Nu, als je de voorwaarden letterlijk opneemt zou gewoon de aankoop al genoeg moeten zijn. Er staat nergens dat je hem moet gebruiken. Maar blijkbaar is die voorwaarde er impliciet wel degelijk aan verbonden.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen