Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-03-20 06h02
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Zou het geen intressant iets zijn moest je echt kunnen zien wanneer je stijgt in rang en wat je daar nog voor moet doen dat zou voor vele onder ons toch het gemakkelijker maken
Ik weet ook ik zit hier niet zo super veel op maar toch ook niet zo weinig maar is al heel lang geleden dat ik nog is in rang ben gestegen 😭
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Iedereen vind toch leuk dat je is in rang stijgt 🤷♂️
@Cdt24801 na leidinggevende de genezers? Wat houd de genezers in dan? Grts
@Godts schreef:
@Cdt24801 na leidinggevende de genezers? Wat houd de genezers in dan? Grts
Niks speciaals, het zijn maar namen van rangen. Voor de werking hier op Tribe verandert er niets wanneer je verhoogt in rang. Je doorloopt alle hoofdrangen (scout, verkenner, genezer, sjamaan) telkens met de tussen rangen (aspirant, gewaardeerde, ervaren, veteraan en tenslotte leidende) enkel als waardering voor uw bijdragen en inzet voor Tribe.
Qua functionaliteiten en mogelijkheden zijn alle rangen gelijkwaardig. Met één uitzondering: vanaf Aspirant Genezer kun je zelf een avatar aanmaken en uploaden. Wie dat wil omzeilen kan zijn FB profiel koppelen aan Tribe. Dan wordt uw FB profielfoto als avatar in Tribe gebruikt. En dat werkt voor alle rangen.