annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Badges en rangen

Topic gestart op: 08-03-20 06h02

Antwoorden: 6 antwoorden

Godts
Veteraan verkenner

Badges en rangen

OPGELOST

Zou het geen intressant iets zijn moest je echt kunnen zien wanneer je stijgt in rang en wat je daar nog voor moet doen dat zou voor vele onder ons toch het gemakkelijker maken 

Ik weet ook ik zit hier niet zo super veel op maar toch ook niet zo weinig maar is al heel lang geleden dat ik nog is in rang ben gestegen 😭

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Godts
Veteraan verkenner

Iedereen vind toch leuk dat je is in rang stijgt 🤷‍♂️

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Godts
Veteraan verkenner

Iedereen vind toch leuk dat je is in rang stijgt 🤷‍♂️

Karen88
Gewaardeerd verkenner

Inderdaad 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Karen88  schreef:

Inderdaad 


Voor u is het momenteel nog niet zo veeleisend hé. Dat komt nog wel, ge zult het zien 😋

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Godts 

Zoals ik reeds eerder uitgelegd heb: de verrassing is een onderdeel van het geheel. En dat is niet enkel op dit forum het geval hoor ...

Wat wel geen geheim is, en iedereen heeft dat al gemerkt: hoe hoger in de rangen je opklimt, hoe zwaarder de eisen worden om te bevorderen.

Zo hebben de meesten onder ons de tussenrangen van "Scout" overgeslagen en zijn meteen Aspirant Verkenner geworden. Enkel wie zich inschrijft en zo goed als niks doet zal die tussenrangen wel eens zien.

Nu jij reeds Veteraan Verkenner bent is het al iets veeleisender geworden om te bevorderen tot Leidende Verkenner, dat is duidelijk. En dan komen de Genezers er aan ... 😋

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen