annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Beetje Kafka?

Topic gestart op: 30-10-21 13h45

Antwoorden: 9 antwoorden

Grapjas
Aspirant verkenner

Beetje Kafka?

Ik ben onlangs overgestapt van Telenet naar Orange.
Daarbij heb ik mijn Easyswitch ID en Telenet klantnummer opgegeven.
Gisteren kreeg ik voor de derde keer een SMS van Orange met de melding dat er een vraag is over mijn dossier 55662584 en de vraag om in te bellen met een code.
Ook deze keer vroeg een medewerker mij naar het klantnummer van de vorige operator en de Easyswitch ID.
Mijn Easy switch ID is 1369931707 en mijn klantnummer bij Telenet 902924193.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Gelieve mij hiervoor niet meer lastig te vallen.
Voor trainings- en coachingdoeleinden kan het zijn dat u hier smakelijk wordt uitgelachen.
Voor Nederlands druk 1.

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
luukske
Ervaren verkenner

Ik had precies hetzelfde bij mijn overstap. Eerst het nummer 3 keer moeten doorgeven, om dan een paar weken later te horen dat de easyswitch niet kon worden geregeld.

En toen ik mijn modem ging inleveren in de Telenetwinkel bleek dat het abonnement daar nog liep, dat hebben ze toen stopgezet.

Orange kan dan inderdaad beter stoppen met het vragen van nummers waar zo toch niets mee doen. De telefoniste wist zelfs niet dat het nummer al bij de aanvraag en later nog eens via de website was ingegeven.

Irritant was ook dat je een sms krijgt om Orange te contacteren, maar dat ze zelf niet eerst proberen om jou te contacteren. Had nochtans prima gekund, want ook de contactgegevens zijn bekend bij Orange. Hadden ze misschien gelijk gezien dat de easyswitch er ook al was. 🙂

(buiten die kafka ben ik overigens wel zeer tevreden over Orange)

mijn tip: zet Telenet zelf stop van zodra Orange is geactiveerd.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@luukske  goedenavond,

als je alles goed leest bij een overname staat er ook dat je moet

afwachten dat, als alles oké is bij Orange, je bij Telenet

alles zelf moet opzeggen en inleveren.

Fijne avond. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
luukske
Ervaren verkenner

Dat inleveren moet inderdaad. Maar het voordeel van easyswitch is dat het opzeggen bij de oude provider automatisch gebeurd. Om easyswitch goed te laten verlopen mag je normaal gezien niet zelf opzeggen.

Orange heeft hier zijn zaakjes niet op orde. Ik dacht dat ik de uitzondering was waar het misging, maar we zijn nu dus al met 2 🙂

Aan Orange om dat proces te verbeteren.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@luukske  

De easy switch komt niet vanuit Orange maar is een algemeen iets. Dus als er ergens iets misgaat is dat niet altijd aan Orange te wijten. Dit kan ook bij de ander provider te wijten zijn dus dan zal de overstap niet vlekkeloos verlopen. 

De easy switch is namelijk bij geen enkel provider op punt en daarom mag je niet van Orange uit gaan. 

Dus jou mening dat Orange de zaakjes niet op orde heeft mag zo snel als gaat vergeten worden. Hier kan en gaat het ook mis bij meerdere providers en niet enkel Orange. En dat zal ooit verbeteren maar niet vandaag. 

Easy switch is niet uitgevonden door Orange dus je mening is zeker niet terecht.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen