annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Beetje Kafka?

Topic gestart op: 30-10-21 13h45

Antwoorden: 9 antwoorden

Grapjas
Aspirant verkenner

Beetje Kafka?

Ik ben onlangs overgestapt van Telenet naar Orange.
Daarbij heb ik mijn Easyswitch ID en Telenet klantnummer opgegeven.
Gisteren kreeg ik voor de derde keer een SMS van Orange met de melding dat er een vraag is over mijn dossier 55662584 en de vraag om in te bellen met een code.
Ook deze keer vroeg een medewerker mij naar het klantnummer van de vorige operator en de Easyswitch ID.
Mijn Easy switch ID is 1369931707 en mijn klantnummer bij Telenet 902924193.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Gelieve mij hiervoor niet meer lastig te vallen.
Voor trainings- en coachingdoeleinden kan het zijn dat u hier smakelijk wordt uitgelachen.
Voor Nederlands druk 1.

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
luukske
Ervaren verkenner

Ik heb easyswitch al gebruikt bij verschillende overstappen tussen providers. Dit ging altijd goed, ik heb nooit zelf nog een abonnement moeten stopzetten.

Behalve bij de overstap van Telenet naar Orange. Easyswitch nummer ingegeven bij de aanvraag, nog eens via de website. Dan nog eens nadat Orange mij vroeg om contact op te nemen en toch kreeg ik van Orange een paar weken later een bericht dat easyswitch niet gelukt was.

Bij Telenet toen te horen gekregen dat er geen overdracht met easyswitch was aangevraagd. Dan is het toch Orange, niet?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Helaas @luukske  dat het dan fout gegaan is maar easy switch is nog altijd niet van Orange. 

We lezen hier regelmatig dat er daarmee iets verkeerd gaat maar jammer genoeg lees ik dat ook bij Telenet en Proximus. Dus het is nog altijd niet op punt. 

Easy switch is jammer genoeg niet op punt bij geen enkele provider en daarom dat ik ook zeg dit is niet Orange zijn fout. 

Een opzeg is nog bij mij altijd per mail , telefonisch of per brief maar zeker geen easy switch. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@Grapjas goedemiddag,

gelieve géén persoonlijke gegevens op een openbaar forum neer te zetten.

Deze kan je nu niet meer aanpassen dat moet binnen het

uur gebeuren.

@patrick2 schreef je de rest al.

Of probeer via FB-Messenger:

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Grapjas  

Daar waar we weten dat de Easy switch niet altijd correct zijn werk doet altijd is er nu dus een probleem. 

Wij zijn hier ook maar klanten en geen medewerkers dus wij kunnen dit probleem hier niet oplossen. Beste of telefonisch of via Messenger ( facebook als je daar een account hebt )  op die manier op te lossen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Gezien dit hier een openbaar forum is zou ik mijn klantennummer toch maar verwijderen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen