Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-05-20 01h33
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goeiemorgen
Je kan dat ook zien als je inlogt op je modem van Orange. Naar overzicht gaan en links zie je welke toestellen allemaal verbonden zijn met je wifi.
Ik gebruik Fing. Dan zie je wie er ingelogd is op het netwerk waarop je zelf zit. Inclusief de bekabelde toestellen @Birchr
Je hebt blijkbaar al wat verschillende optie door gekregen @Birchr . Zelf zie ik het in mijn eigen netwerk welke toestellen er gekoppeld zijn.
Moest er een antwoord zijn wat je goed geholpen heeft markeer deze dan zeker als oplossing.
Als je in de modem inlogt kan je kiezen voor het overzicht van de ingelogde cliënten. Dit zijn de aangesloten toestellen.
Als je een andere router er hebt tussenstaan, kan je dit ook zien in het overzicht van die router.
de modem bereik je meestal door naar 192.168.0.1 te surfen.
Ik volg in deze @Gregory
Gebruik gewoon Fing. Bestaat in versie voor foon en versie voor PC. Werkt op alle types netwerken, onafhankelijk van provider of hardware.
En je ziet inderdaad alles, zowel bedrade als WiFi connecties.
En het kost niets, behalve wat installeerwerk (eenmalig).
@Cdt24801 schreef:
Als ik me niet vergis is voor de PC versie wel een account vereist.
Op de foon inderdaad niet, dat klopt.
Ik gebruik die Fing niet op mijn PC, @Cdt24801 . Ik log gewoon in op de modem in geval ik het wil weten.
Moet er ook bijzeggen dat ik alleen wel bepaalde MAC adressen toelaat op mijn WIFI. Met het password kan je niet binnen als je niet in de lijst staat