annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Cadeaus voor trouwe klanten

Topic gestart op: 15-12-20 21h46

Antwoorden: 13 antwoorden

vsiedler
Gewaardeerd verkenner

Cadeaus voor trouwe klanten

Hallo iedereen,

ik ben nieuw hier op Tribe, ook al ben ik al 14jaar klant🤭

Wat ik mij vooral afvraag is: waarom worden trouwe klanten niet beloond?

Als ik verander van provider krijg ik vanalles aangeboden voor de symbolische euro, maar als je trouwe klant bent, krijg je niks.

Alvast bedankt voor jullie nuttige antwoorden.

Labels (1)
13 ANTWOORDEN 13
Gregory
Wijze
Wijze

@vsiedler Ik ben ook lui - enkel groepaankoop electriciteit 1 maal per jaar.

Ik zie me ook niet shoppen wat de telefoon betreft - heb momenteel een Go Plus en dat volstaat

Have a nice day

 

0 pluimen
Heidi_1980
Aspirant verkenner

Hallo, 

Ook ik ben nieuw op tribe, ondanks dat ik al meer dan 18 jaar klant ben. Ik ben het er persoonlijk niet mee eens, dat trouwe klanten niet verwend worden. Via Orange Thank You kreeg ik al verschillende cadeaus. Zo was ik 6 december jarig en kon ik kiezen tussen 3 kookboeken, een cadeau van 25 euro! De gratis film op dinsdag pikken we ook regelmatig mee, net als de extra GB die je soms cadeau kan krijgen. Boeken, wijn,... Orange verwend echt zijn vaste klanten! Bedankt Orange!

Groetjes, Heidi

Josette
Wijze
Wijze

@vsiedler  goedemorgen,

van mij krijg je deze al:

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@vsiedler  dat zou ik toch niet zeggen want ook als trouwe klant krijg je iets bij Orange in tegenstelling tot andere providers. 

Je kan je toestel als trouwe klant ook kopen tegen een flinke korting en je krijgt ook je cadeau's als trouwe klant. Oké dat je de promotie niet krijgt is normaal als je al klant bent want bij een ander krijg je dat ook maar drie maanden als nieuwe klant en dan is die promotie ook weg gevallen. Je hebt erbij die hoppen van provider naar provider om enkel te genieten van de kortingen maar als het daar om te doen is is het een beetje overdreven. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen