Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-12-20 21h46
Antwoorden: 13 antwoorden
Hallo iedereen,
ik ben nieuw hier op Tribe, ook al ben ik al 14jaar klant🤭
Wat ik mij vooral afvraag is: waarom worden trouwe klanten niet beloond?
Als ik verander van provider krijg ik vanalles aangeboden voor de symbolische euro, maar als je trouwe klant bent, krijg je niks.
Alvast bedankt voor jullie nuttige antwoorden.
@vsiedler Ik ben ook lui - enkel groepaankoop electriciteit 1 maal per jaar.
Ik zie me ook niet shoppen wat de telefoon betreft - heb momenteel een Go Plus en dat volstaat
Have a nice day
Hallo,
Ook ik ben nieuw op tribe, ondanks dat ik al meer dan 18 jaar klant ben. Ik ben het er persoonlijk niet mee eens, dat trouwe klanten niet verwend worden. Via Orange Thank You kreeg ik al verschillende cadeaus. Zo was ik 6 december jarig en kon ik kiezen tussen 3 kookboeken, een cadeau van 25 euro! De gratis film op dinsdag pikken we ook regelmatig mee, net als de extra GB die je soms cadeau kan krijgen. Boeken, wijn,... Orange verwend echt zijn vaste klanten! Bedankt Orange!
Groetjes, Heidi
@vsiedler dat zou ik toch niet zeggen want ook als trouwe klant krijg je iets bij Orange in tegenstelling tot andere providers.
Je kan je toestel als trouwe klant ook kopen tegen een flinke korting en je krijgt ook je cadeau's als trouwe klant. Oké dat je de promotie niet krijgt is normaal als je al klant bent want bij een ander krijg je dat ook maar drie maanden als nieuwe klant en dan is die promotie ook weg gevallen. Je hebt erbij die hoppen van provider naar provider om enkel te genieten van de kortingen maar als het daar om te doen is is het een beetje overdreven.