annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Cadeaus voor trouwe klanten

Topic gestart op: 15-12-20 21h46

Antwoorden: 13 antwoorden

vsiedler
Gewaardeerd verkenner

Cadeaus voor trouwe klanten

Hallo iedereen,

ik ben nieuw hier op Tribe, ook al ben ik al 14jaar klant🤭

Wat ik mij vooral afvraag is: waarom worden trouwe klanten niet beloond?

Als ik verander van provider krijg ik vanalles aangeboden voor de symbolische euro, maar als je trouwe klant bent, krijg je niks.

Alvast bedankt voor jullie nuttige antwoorden.

Labels (1)
13 ANTWOORDEN 13
patrick2
Wijze
Wijze

Dat is jammer te lezen @vsiedler  dat je echtgenoot bij een andere provider zit voor het werk. Maar ken je niet een vriend of vriendin die wel Orange heeft die je samen kan zetten. Het moet niet  je partner te zijn het mag ook iemand zijn die je kent. Dat is het voordeel van die familie badge dat je erop kan zetten wie jij wil. De facturen komen niet  samen je bent enkel 'familie'. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@vsiedler 

Ik vraag me af waarom er eigenlijk cadeau's moeten zijn.
Een business moet kunnen leven. Na de kosten moet er nog wat winst over zijn.

Het is gebruikelijk dat er wat gegeven (= minder gerekend) wordt aan nieuwe klanten gedurende een bepaalde periode.
Maar dan stopt het dan ook.

Heb er nog nooit een gehad van het water, de electriciteit en gas. En daar ben ik ook trouwe klant.

vsiedler
Gewaardeerd verkenner

Hoi Gregory,

ik krijg als “nieuwe klant” van mijn energieleverancier 3 jaar een korting van 10% op mijn energiefactuur. 
Begrijp me niet verkeerd, ik ben zeer tevreden van Orange maar ik vind gewoon dat ze de promoties voor nieuwe klanten ook moeten aanbieden aan bestaande klanten. Er zijn soms erg aantrekkelijke aanbiedingen bij.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze


@vsiedler  schreef:

Hoi Gregory,

ik krijg als “nieuwe klant” van mijn energieleverancier 3 jaar een korting van 10% op mijn energiefactuur. 
Begrijp me niet verkeerd, ik ben zeer tevreden van Orange maar ik vind gewoon dat ze de promoties voor nieuwe klanten ook moeten aanbieden aan bestaande klanten. Er zijn soms erg aantrekkelijke aanbiedingen bij.


@vsiedler De Go Unlimited Limited Edition aan 30 EUR ipv 40 is ook beschikbaar voor bestaande klanten.  En de korting verdwijnt niet na 3 maand of zo.

Denk ook niet dat je energieleverancier na 3 jaar als bestaande klant je nog eens een korting zal geven die ze aan nieuwe klanten geven.  Wat de energie betreft moet je shoppen = om de zoveel tijd van energieleverancier veranderen.  

De kortingen voor nieuwe klanten is er maar om het klantenbestand te verhogen.

Ik denk niet dat een provider continu de 50% korting voor nieuwe klanten aan bestaande kan geven - zou een grote deuk in het zakencijfer zijn.  

Nu, wat mij betreft, hoe meer korting hoe beter.  En ik kan begrijpen dat ze ergens een grens moeten trekken

vsiedler
Gewaardeerd verkenner

@Gregory Als je bij energieleverancier om de zoveel tijd moet “shoppen”, dan moet je dat bij je provider misschien ook wel doen.

ik ben daar, eerlijk gezegd, wat lui in. Dus daarom blijf ik maar waar ik ben, en dat is natuurlijk mijn eigen keuze. Maar misschien is dat wel de hele opzet van de bedrijven? 
Ik weet ook wel dat je bij Orange de Thank You cadeautjes hebt en andere abonnementen aan voordelige bedragen, maar ik heb een abonnement van €12, ik verbruik mijn data nooit op, bel weinig en sms ook niet veel. Een duurder abonnement nemen is dus zeker niet nodig.

Ik heb deze post er ook niet opgezet om te klagen ofzo, ik wou gewoon mijn gedacht delen. Als je niks vraagt, krijg je ook niks he😉

Voor iedereen nog een fijne zondag gewenst

Leden met de meeste pluimen