annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Crash

Topic gestart op: 08-01-21 23h09

Antwoorden: 2 antwoorden

Chippen
Ervaren verkenner

Crash

Hoi. Sinds gisteren kan ik mijn mobiele data niet herladen. Ik heb op de pagina gezien dat er een crash was. Maar ik krijg nergens antwoord op mijn vraag: 

 

Ik had de Giga Flash Boost aangekocht. Er ging €2 van mijn belwaarde maar toen crashte de Orange Wifi dus. Crash duurt langer dan 24u, dus is die Flash Boost niet meer geldig. Krijg ik deze terug? 

 

Bijkomende vraag: Ik heb nog €8,21 op de belkaart. Voor ik wist dat alles gecrasht was heb ik een paar keer geprobeerd om de wifi terug te herladen. Er staat nog steeds €8,21 op mijn account vermeld maar Orange zelf stuurde als antwoord dat er geen belwaarde meer is en dat ik moet herladen. Ben ik die €8 nu kwijt zonder de wifi gekregen te hebben???

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@Chippen  

Denk dat je deze vraag het beste aan de klantendienst stelt. Wij kunnen je hier ook geen antwoord op geven wat er met je toegoed gebeurt door een crash. 

Je kan bellen de 5000 of je stuurt een bericht via Facebook Messenger als je een account hebt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Chippen
Ervaren verkenner

Oke, ik probeer morgen terug. Nr 5000 was ook onbereikbaar dus kon maar proberen hier.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen