Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-08-20 12h33
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste
Ik ben sinds kort terug bij Orange, maar heb van hen nog een creditnota op mijn oud klantennummer. Maar heb van die creditnota geen terug betaling gehad. Wordt dit dan nog in mindering gebracht bij het nieuwe klantennummer?
Dank bij voorbaat voor een antwoord
Groeten
Thierry
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@thierke87 dat ligt er aan of je een creditnota krijgt waardoor je geld tegoed hebt of dat je een creditnota krijgt waarop je niks moet betalen en dus geen tegoed hebt.
Een creditnota wil niet altijd zeggen dat je geld krijgt want in sommige gevallen kan het ook zijn dat je opzegt en je saldo voldaan is en dus sta je op nul euro. Beste kan je eens bellen naar de facturatie en daar eens navragen hoe het precies in elkaar zit. Want je bent oude klant en dus weg gegaan en dan weer terug klant geworden.
@thierke87 dat ligt er aan of je een creditnota krijgt waardoor je geld tegoed hebt of dat je een creditnota krijgt waarop je niks moet betalen en dus geen tegoed hebt.
Een creditnota wil niet altijd zeggen dat je geld krijgt want in sommige gevallen kan het ook zijn dat je opzegt en je saldo voldaan is en dus sta je op nul euro. Beste kan je eens bellen naar de facturatie en daar eens navragen hoe het precies in elkaar zit. Want je bent oude klant en dus weg gegaan en dan weer terug klant geworden.
@patrick2 dag patrick heb juist contact opgenomen met de klantendienst en ze gaan mij het bedrag terug storten is toch een aanzienlijk bedrag 40,97
@thierke87 € 40 is toch iets waar je iets leuks mee kan doen. Maar het is opgelost en dat is wat telt.
@patrick2 Het is idd opgelost 😉