annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Dank voor het begrip

Topic gestart op: 13-12-19 04h54

Antwoorden: 3 antwoorden

kellydebelder
Veteraan verkenner

Dank voor het begrip

Hey, beste mede- orange -tribers;

Ik wil toch nog even zeggen en laten weten dat ik mij bewust ben van mijn veel te lang dradige reacties, starten van eigen vragen of denkbeelden, enz sat ik neertyp en post. 

Ik moet nog veel bijleren om mijn hersenprikkels en hersenspinsels veeeel beknopter te formuleren. 

Ik doe hier zeker mijn best voor dat het voor al julli tribers veel aanlokkelijker is om op mijn vragen, ideeën, piekeren, enz... reageren. 

En om te beginnen dat jullie om van start te gaan om reacties en discussies re kunnen voeren, tips en hints te ontvangen, enz...

dat ik alles veel beknopter en met duidelijneeduidelijkga moeten neertypen 

Want dat ik anders niet veel reactie zal krijgen en lezers waarom ik op deze community site zit, zoaks hierboven vernoemd, ga of zal krijgen. 

M.v.g.,   

Kelly De B. 

Alvast Dank aan alke tribers die hier al begrip voor hebben opgebracht, en desondanks msw toch nog onderwerpen en reacties van mij lezen en op mij reageren.

 

Labels (2)
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@kellydebelder  voor elke Triber hier is er begrip. Er zijn nieuwe mensen er zijn ervaren mensen er zijn verkennende mensen hier van elk persoon is er wel iemand. We zullen niemand aanvallen en iedereen heeft recht op zijn mening. En uw posten zullen we ook lezen en of dat het nu wel of niet de oplossing is of dat het een discussie is of niet dat maakt niks uit. 

Probeer gewoon u zelf te zijn want dat is het belangrijkste en elk zin of elke post kan bijdragen aan een onderwerp of een probleem wat zich stelt.

Van mij heb je al je derde pluimpje bij want er waren er nog twee die ook al een pluimpje hadden gegeven. 

En blijven posten he des te meer pluimpjes u kan krijgen en dat u in rangen stijgt en badges verdiend.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Surfer
Ervaren genezer

Ik lees graag elke post met punt en komma's, die ordelijk onderbroken worden, dan zeer lange zonder punt en komma's.

Uw posts waarderen we zeker en vast.

Misschien een tip: Gewoon even je bericht te lezen en herbekijken of er niks ontbreekt en/of je iets weg moet laten. Lukt niet altijd, maar dat is wel handig.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@kellydebelder 

Ik kan niet anders dan mijn beide gewaardeerde collega's hierboven bijtreden.

Uw posts zijn inderdaad goed leesbaar omdat je op tijd een nieuwe alinea begint en geen al te lange volzinnen neerpent. Wanneer je dat niet doet is moeilijk en niet aantrekkelijk om te lezen.

In uw geval dus geen enkel probleem. En typo's, dat gebeurt bij iedereen wel eens. Maar inderdaad, zoals @Surfer reeds aangaf, alvorens op "Posten" te klikken, eerst op uw gemakske heel uw tekst eens herlezen (en waar nodig verbeteren) is een heel goede gewoonte.

Doe maar rustig gewoon uw ding verder. Daar dient Tribe tenslotte voor. 😊

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen