annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Data beheren

Topic gestart op: 03-08-21 13h52

Antwoorden: 2 antwoorden

Vincent96
Aspirant verkenner

Data beheren

OPGELOST

Hallo allemaal

Is er ergens een mogelijkheid om te kijken waar het verbruik zit van mobiele data? Sinds even ben ik veel sneller door mijn data. 

Labels (3)
0 pluimen
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Vincent96  

Je kan niet echt nazien waar jij je data aan verbruikt. Je kan natuurlijk je factuur afwachten en kijken in de gedetailleerde factuur hoeveel data jij op een bepaald moment hebt verbruikt. 

Hoe zeker ook de volgende punten in het achterhoofd waar je best aan kan denken als je vind dat je te veel data gebruikt : 

* geen automatische updates maar enkel via wifi instellen

* als je een iPhone gebruikt , de optie wifi assistentie uitschakelen , dit kan ook op Android toestellen tegenwoordig.

* mobiele data uitzetten wanneer je het zeker niet nodig hebt , dus denk aan thuis waar je wifi gebruikt of op een plaats waar je wifi kan gebruiken. 

* probeer downloads van apps of andere zaken te beperken en doet dit zoveel mogelijk met wifi. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Vincent96 

Normaal gezien kun je bij iedere foon in de settings gaan kijken welke app recent de meeste data verbruikt heeft.

Hier een voorbeeldje van mijn foon, je zal zien dat ik niet echt een grote verbruiker ben, maar dat is in deze niet relevant.

 

Screenshot_20210803-150409_Settings.jpg

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Vincent96 

Normaal gezien kun je bij iedere foon in de settings gaan kijken welke app recent de meeste data verbruikt heeft.

Hier een voorbeeldje van mijn foon, je zal zien dat ik niet echt een grote verbruiker ben, maar dat is in deze niet relevant.

 

Screenshot_20210803-150409_Settings.jpg

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Vincent96  

Je kan niet echt nazien waar jij je data aan verbruikt. Je kan natuurlijk je factuur afwachten en kijken in de gedetailleerde factuur hoeveel data jij op een bepaald moment hebt verbruikt. 

Hoe zeker ook de volgende punten in het achterhoofd waar je best aan kan denken als je vind dat je te veel data gebruikt : 

* geen automatische updates maar enkel via wifi instellen

* als je een iPhone gebruikt , de optie wifi assistentie uitschakelen , dit kan ook op Android toestellen tegenwoordig.

* mobiele data uitzetten wanneer je het zeker niet nodig hebt , dus denk aan thuis waar je wifi gebruikt of op een plaats waar je wifi kan gebruiken. 

* probeer downloads van apps of andere zaken te beperken en doet dit zoveel mogelijk met wifi. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen