annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Datasim gekoppeld aan simabonnement(en)

Topic gestart op: 30-05-20 12h58

Antwoorden: 18 antwoorden

Vanboxsgeert
Ervaren verkenner

Datasim gekoppeld aan simabonnement(en)

OPGELOST

Kan jullie datasim gekoppeld worden aan 2 gsm abonnementen om de data te bundelen? Of is dat steeds 1 op 1. Dus 1  datasim per abonnement, of 1 datasim voor 2 abonnementen.

Waarom deze vraag. Wel, bij orange is de mobiele data opgetrokken naar 30GB. Dus als wij 2 abonnementen nemen, gekoppeld aan 1 datasim die wij in een 4g modem/router duwen kunnen we het vasts internet volledig afschaffen. Dan hebben wij enkel tv en 2 gsm abo nodig met ons twee.

Als dit niet mogelijk is, om de data te bundelen dan wacht ik nog een extra jaar tot de mobiele datalimieten verder worden opgetrokken.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Vanboxsgeert
Ervaren verkenner

dat denk ik al een paar jaar. daarom vraag ik mij af wat Proximus al die kabels naar particuliere woningen gaat laten doen. Die doen monsterinvesteringen. Voor de coax is nog niets beslist. Zij wachten af.

Ik ga dus verder waar ik was. Nog een jaar wachten, en misschien schaf ik pas dan een gsm voor mezelf aan. Nu werk ik met mobieltjes vn de werkgever. Ik heb de tijd, en het geduld.

De databeperkingen op mobiel, om die op te heffen zijn ook nog monsterinvesteringen nodig zegt mijn neef. De 5G is een begin. meer (nu nog nutteloze) snelheid.

Nu, wij hebben zonder streaming 30GB en 16GB nodig. de data is bij orange beperkt. Met de multikorting denk ik er aan om 2x unlimited te nemen. Een deel van mijn vrouw haar data af en toe aanspreken volstaat.

streamen zal ik pas doen als alles mobiel kan. Ik investeer niet meer in bekabeling en overprijsde vaste abonnementen. Dat weiger ik. Voor providers zal het de mogelijkheden scheppen om de inverteringen in meer mobiel te doen neem ik aan.

De kans dat we nu alvast mobiel internet afschaffen is denk ik 1 op 2. Wat mogelijk de doorslag zal geven voor mij persoonlijk, de beperkingen van de werkgever vallen weg als ik een aparte gsm neem met mobiel abonnement. Maar door de limiet van (nu nog) 30GB moet het vrouwtje een te duur abo bijnemen. De multi korting (9 euro) verzacht dit wel.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
18 ANTWOORDEN 18
Gregory
Wijze
Wijze

Denk niet dat je kunt combineren @Vanboxsgeert 

Al naar de flybox gekeken ? https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/flybox

0 pluimen
Vanboxsgeert
Ervaren verkenner

die staat bij ons op het werk. Maar daar kan ik niet mee bellen he. Dan wacht ik nog wat om over te stappen.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Je kunt ook voor elk abonnement 1 datasim vragen.  En die om de 14 dagen veranderen @Vanboxsgeert 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Vanboxsgeert 

Hetgeen @Gregory bedoelt is de surf extra card. Daarmee deel je het data gedeelte van uw abo met een tweede kaart.

Let wel, enkel het data gedeelte. En de kaart zelf kost ook iets, ik dacht momenteel € 3 of € 4 per maand.

Wanneer je dan halverwege de maand van surf extra card wisselt gebruik je dus op die manier uw twee abo's ook voor een deel met die extra card. Ja, ge moet dan natuurlijk ook twee surf extra cards aanschaffen.

Een andere mogelijkheid is er momenteel niet.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen