Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-21 06h27
Antwoorden: 214 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig als je op vakantie gaat voor jezelf maar ook voor anderen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, de nieuwe babbelkoek is klaar.
Daar gaan we verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-september/m-p/106565#M13129
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @MustafaY @Anonymous @Heidi2 @david41 en
alle medelezers goedemorgen,
Het is al weer Donderdag voor velen nog twee daagjes werken en dan weer een weekend rust
@Josette klikte van de eerste keer met de nieuwe arts 👨⚕️. Begreep mij zeer goed en niet op 10 minuten buiten 🙂.medicatie 💊 nu tenminste op pijl .
Wel een zeer slechte nacht gehad om 🕒 lag ik nog te woelen pff . Kon maar de slaap 💤 niet vatten jeetje 😰.
En Gismo trok hem daar ferm niets van aan 🤣🤣
wens jullie een aangename dag dag 👋
groetjes tinneke2
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous en alle andere een goedemorgen.
Zoals al gezegd het is weer donderdag dus weer een dag voorbij bijna voor het het weekend kan komen maar ook weer bijna een week voorbij en afgaande op een nieuwe maand.
De tijd gaat snel en voor je het weet zitten we weer aan de kerstboom.
Voor de rest niks bijzonders en ik wens iedereen een fijne dag.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY en alle
meelezers, een goedemorgen.
De uitslag van Douglas was goed, gelukkig na een half jaar weer terug.
Hopelijk niet eerder.
@patrick2 had pipo zijn rode neus op?
Fijne dag allemaal.
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @Anonymous @bigMODDER en ook alle andere een goedemorgen.
Fijn te lezen dat met Douglas alles goed is @Josette . Die pipo heeft altijd een rode neus op zonder dat die het weet hahahahaha.
Voor de rest niks bijzonders dus ik wens iedereen een fijne dag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @MustafaY @Anonymous @david41 @Heidi2 en
alle binnenkomers goedemorgen ,
Zit nu te wachten in de praktijk van de nieuwe huisarts.
later laat ik weten hoe het verlopen is .
@Josette dat is een goeie Pipo een rode neus op 😂😂😂.
ben blij dat alles goed gaat met Douglas duimen maar gelukkig 🍀.
fijne dag en tot later .
groetjes tinneke2