annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand augustus.

Topic gestart op: 01-08-21 06h27

Antwoorden: 214 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand augustus.

OPGELOST

WelkomAug.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig als je op vakantie gaat voor jezelf maar ook voor anderen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, de nieuwe babbelkoek is klaar.

Daar gaan we verder.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-september/m-p/106565#M13129

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

214 ANTWOORDEN 214
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @Anonymous en ook alle andere een goedemorgen.

@Tinneke2 ja ik doe rustig aan ik ga het er van nemen dit verlof. Nee niet werken of andere zware dingen 🙂 

En dan tegen mij zeggen doe rustig aan hé en wat doe jezelf , kasten leeg maken en een andere erbij zetten ? 😛

Voor de rest iedereen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Andere verkopen en een betere krijgen ,want ze voelen uiteen mijn kasten .😁😄

Maar weet het, doe weer veel te veel en woensdag moet ik met mijn zus naar container park . Pff ook veel gerief en gene lichte gerief hele grote zetel . Vond nog goed maar ja .Wou ze laten ophalen voor  mensen die het konden gebruiken . Maar als het in haar weg staat moet het direct weg 😂

Dus het is waar rust zit er weer weinig in juist gedaan en nu ga ik koken en eten .
Fijne avond groetjes tinneke2 

Fijne vakantie 😉

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @MustafaY @Heidi2 @david41 en

Alle medelezers goedemorgen,

Vandaag kasten leegmaken want ,krijg er een andere van mijn zusje die ze anders weg doet ,voor mijn knutselgerief (tekenpapier enz … verder ..

nog zie ik wel wat tijd ik over heb .

fijne dag 👋 

groetjes tinneke2 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Hoi iedereen,

Op een enkel druppel na een droge en fantastisch mooie begeleiding mogen doen vandaag.

Een goeie 90 km van Zandhoven richting Turnhout en terug.

Voeg daarbij nog eens een tachtigtal gedisciplineerde en ervaren fietsers bij die permanent 30 à 35 per uur gereden hebben, dan weet je wel dat het zeer goed was.

Me happy. En de fietsers ook, als die zo nergens (behalve rode lichten en gesloten spoorweg) moeten wachten/stoppen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801 Heb je veel geluk 🍀 gehad hier **bleep** regen bij ons . Ben blij dat je een hele goede dag achter de rug hebt ,een tevreden man 👨 kun je wel zeggen en voldaan van je job .

Proficiat je moet het maar doen . Nu kan je met een gerust hart 💓 uitrusten , want zo een begeleiding vraagt ook veel verantwoordelijkheden. 
Dus dikke pluim Stef 

Nog een fijne avond en voor straks slaap 💤 goed 👍. Groetjes tinneke2 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen