Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-21 06h27
Antwoorden: 214 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig als je op vakantie gaat voor jezelf maar ook voor anderen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, de nieuwe babbelkoek is klaar.
Daar gaan we verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-september/m-p/106565#M13129
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @Anonymous en ook alle andere een goedemorgen.
@Tinneke2 ja ik doe rustig aan ik ga het er van nemen dit verlof. Nee niet werken of andere zware dingen 🙂
En dan tegen mij zeggen doe rustig aan hé en wat doe jezelf , kasten leeg maken en een andere erbij zetten ? 😛
Voor de rest iedereen een fijne dag vandaag.
@patrick2 @Andere verkopen en een betere krijgen ,want ze voelen uiteen mijn kasten .😁😄
Maar weet het, doe weer veel te veel en woensdag moet ik met mijn zus naar container park . Pff ook veel gerief en gene lichte gerief hele grote zetel . Vond nog goed maar ja .Wou ze laten ophalen voor mensen die het konden gebruiken . Maar als het in haar weg staat moet het direct weg 😂
Dus het is waar rust zit er weer weinig in juist gedaan en nu ga ik koken en eten .
Fijne avond groetjes tinneke2
Fijne vakantie 😉
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @MustafaY @Heidi2 @david41 en
Alle medelezers goedemorgen,
Vandaag kasten leegmaken want ,krijg er een andere van mijn zusje die ze anders weg doet ,voor mijn knutselgerief (tekenpapier enz … verder ..
nog zie ik wel wat tijd ik over heb .
fijne dag 👋
groetjes tinneke2
Hoi iedereen,
Op een enkel druppel na een droge en fantastisch mooie begeleiding mogen doen vandaag.
Een goeie 90 km van Zandhoven richting Turnhout en terug.
Voeg daarbij nog eens een tachtigtal gedisciplineerde en ervaren fietsers bij die permanent 30 à 35 per uur gereden hebben, dan weet je wel dat het zeer goed was.
Me happy. En de fietsers ook, als die zo nergens (behalve rode lichten en gesloten spoorweg) moeten wachten/stoppen.
@Cdt24801 Heb je veel geluk 🍀 gehad hier **bleep** regen bij ons . Ben blij dat je een hele goede dag achter de rug hebt ,een tevreden man 👨 kun je wel zeggen en voldaan van je job .
Proficiat je moet het maar doen . Nu kan je met een gerust hart 💓 uitrusten , want zo een begeleiding vraagt ook veel verantwoordelijkheden.
Dus dikke pluim Stef
Nog een fijne avond en voor straks slaap 💤 goed 👍. Groetjes tinneke2