Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-21 06h27
Antwoorden: 214 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig als je op vakantie gaat voor jezelf maar ook voor anderen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, de nieuwe babbelkoek is klaar.
Daar gaan we verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-september/m-p/106565#M13129
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY en alle
meelezers, een goedemorgen.
Weekend voor de werkende onder ons, @patrick2 geniet ervan je vrije week is bijna voorbij.
Vandaag de was en de plas en wat koken.
Maak er een fijne zaterdag van.
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @Anonymous en alle andere een goedemorgen.
@Josette zal er zeker nog van genieten. Zo hebben gisteren heel spontaan ineens een BBQ gedaan.
We liepen even door de stad samen ( mijn vriend was vroeg thuis ) en kwamen dan bekende tegen. Die zaten op het terras en zeiden we gaan hier bbq'en en dan zijn wij ook mee gaan eten moesten wel betalen maar 18 euro per persoon voor een salade bar + brood en sauzen en koude patatjes met drie stukken vlees is geen geld.
En er was genoeg moet ik zeggen en het was allemaal vers gemaakt. Dan seffens boodschappen doen en dan niks meer vandaag.
@Tinneke2 vind het ook niet erg dat ik maandag weer kan gaan werken. Kijk er wel naar uit om weer te gaan.
@patrick2 Dat dacht ik wel dat je er naar uit keek om weer te gaan werken .
Zie dat je genoten hebt van je barbecue met je vrienden en zeer goedkoop ook nog .
Hier is er regen op komst ziet er erg zwart uit. Fijne avond verder en geniet nog verder met je vriend van je weekend.
doei
tinneke2
En morgen eindelijk kunnen reserveren voor de Efteling om de hele dag te kunnen gaan en 12 september ook een hele dag. Hebben een abonnement en betalen al een gans jaar voor niks wegens de corona. Maar we hebben allebei onze pas nu en kunnen eindelijk eens gaan.
@patrick2 wordt nog aangenaam weer . Maak er maar een mooi uitstapje van . Vroeger ook geweest ,maar ondertussen zal het er wel serieus veranderd zijn .
Dus ik zou zeggen profiteer ervan ben benieuwd hoe het is geweest en wat er allemaal bij is gekomen .
toi toi groetjes tinneke2