annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand augustus.

Topic gestart op: 01-08-21 06h27

Antwoorden: 214 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand augustus.

OPGELOST

WelkomAug.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig als je op vakantie gaat voor jezelf maar ook voor anderen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, de nieuwe babbelkoek is klaar.

Daar gaan we verder.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-september/m-p/106565#M13129

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

214 ANTWOORDEN 214
Josette
Wijze
Wijze

Dat deden ze niet bij mij heb er ook artrose aan oude boel, meer niet!

Zo ik ga de keuken in.

Hier nu neetje miezer die valt, hopelijk heeft @patrick2  het droog kunnen 

houden, warm moet dat niet zijn als je veel moet rond kijken.

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette  

We zijn nu net thuis aangekomen. Hebben de dames opgehaald bij opa en oma en ze hebben zich daar goed vermaakt want ze zijn toch wel moe. 

Wij zijn nog niet echt moe maar het was wel een leuke dag. Hebben regen gehad maar miezer regen geen felle regen. Het was er alleen ontzettend druk waardoor we niet alles hebben kunnen doen. Denk aan wachtrijen van meer dan een uur aanschuiven. 

Omwille de coronamaatregelen zijn de wachtrijen anders gemaakt en dat wil zeggen waar mogelijk ( bijna overal dus ) de rijen buiten. Helaas sta je dan in de regen als je pech hebt. Maar de maatregelen moet ik zeggen hebben ze heel goed gedaan kwa veiligheid ivm corona. Ook alles netjes afgebakend in ander halve meter dus je weet tot waar je mag staan met je bubbel tot de volgende gasten. 

Dat wil dus zeggen dat we hopelijk over twee weken wel die attracties kunnen doen die we nu niet hebben kunnen doen. Dat is natuurlijk ook een voordeel van een abonnement je kan er heen wanneer je wil en natuurlijk als de tijdsloten daar het toelaten. Zolang er corona maatregelen zijn moet je reserveren om er heen te mogen. 

@Tinneke2  in al die jaren is er veel veranderd en ook bij gekomen. Het is niet meer zoals vroeger hoor en ze gaan nog groter worden het gaat heten : Efteling 2030 ! Dus ik kijk er al naar uit om de nieuwigheden erbij te zien. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Dan wordt het eens tijd dat ik ook eens terug ga . Bij mij is het heel lang geleden .

Maar of ik alle attracties durf te doen weet ik niet moet zeker opletten met mijn luchtwegen .
voornaamste is dat je je goed geamuseerd hebt .

En wie weet binnenkort mag je op alles op .

Als ze nu al mogen dansen in cafe’s dan moet dat ook kunnen de rest . Ben vroeg gaan slapen 🛌. Dus nu pas gelezen .
tinneke 2 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY en alle

meelezers, een goedemorgen.

@patrick2  heel veel plezier, dat is hier geleden van mijn meisjestijd.

Maar hou het veilig in Nederland is het nog niet goed hé.

Verder ieder een fijne zondag.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @MustafaY @Heidi2 @david41 @Anonymous en 

alle medelezers goedemorgen,

Vroeg opgestaan wat zitten chillen 😎 met de hond 🐕 en een fikse wandeling gemaakt. Wel heel frisjes . 
voor de rest enz bij mijn moeke en vake en broertje . Hij gaat goed vooruit .Maar mankt nog heel veel binnenkort 🔜 terug bij de chirurg 👨‍⚕️ dan weten we meer . 

Voor  de rest fijne zonnige zondag 

groet tinneke2 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen