annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand december

Topic gestart op: 01-12-21 05h17

Antwoorden: 146 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand december

OPGELOST

Dec.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.

We beginnen aan de laatste maand van dit jaar.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 

@david41 @MustafaY @Hippie1727  @Fabienne1 @RobinCP 

Goedemorgen, we gaan verder in de nieuwe babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-quot-Feestbabbelhoek-quot-van-december/m-p/114300#M14...

Tot daar! 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

146 ANTWOORDEN 146
Anonymous
Niet van toepassing

Hoi Stefaan, je bericht is heel duidelijk en leuk om te versturen!

het is waar, ik zou het moreel van mensen die het nodig hebben een boost willen geven !

maar zoals je het schreef in één bericht 😀.

groetjes aan iedereen.

Alano.

@Anonymous 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801  Stefaan dikke merci voor je hulp.

Fijne avond.

Josette
Wijze
Wijze

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Stempi007  @Fabienne1 

Goedemorgen iedereen, ook aan de nieuwe binnenkomers en meelezers.

Jeetje, niets meer kunnen proeven lijkt me akelig. Mijn nicht heeft de soep half in

de vriezer gestoken schreef ze. Zodat ze nadien die proeven kon hahahaha.

Iedereen fijn weekend!

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Hippie1727 @Anonymous @Fabienne1 @david41 @MustafaY …en alle binnenkomers en medelezers en de rest die ik nog niet heb genoemd ,

Goedemorgen ,

@Josette Gelukkig bestaan er diepvriezer zodat ze het nadien kan lekker proeven van je goede soep .

Veel beterschap ❤️‍🩹 met je nichtje en haar man . 

@patrick2 Vrijdag was je laatste dag .Nu kan je weekend rustig beginnen en kan je even relaxen. Weg van de Pipo ha ha .Moet even kunnen lachen . 
Vandaag poetsen om mijn zinnen even te verzetten was en plas maar doe het nog wel rustig aan . 
Niets overhaast . Wat niet gedaan is kan wachten . 

voor iedereen een fijne Zaterdag. Hier is het even opgehouden met regenen  en windstil . 
groetjes tinneke2 

patrick2
Wijze
Wijze

Goedemorgen aan iedereen. 

@Anonymous ik wens jou ook een heel fijn weekend ! 

@Tinneke2 YES !!! gisteren de laatste gehad. Ja er zijn er wel een heleboel die het niet leuk en fijn vinden maar ja ik denk aan mij zelf hé. Zal zelf nog moeten werken en doen wat ik leuk vindt of denk leuk te gaan vinden. Dus je wel eindelijk weg van die Pipo daar heb ik dus echt geen boodschap meer aan. 

Maandag begin ik dus om 9 uur 😞 want dat is iets wat ik niet graag doe de ochtend. Maar het is normaal gezien voor een week voor de opleiding. 

@Josette hopelijk komt het in orde met je nichtje en natuurlijk met de soep hahahaha. 

Voor de rest wens ik iedereen een fijn weekend and keep kalm and keep it safe. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen