Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-12-21 05h17
Antwoorden: 146 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.
We beginnen aan de laatste maand van dit jaar.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2
@david41 @MustafaY @Hippie1727 @Fabienne1 @RobinCP
Goedemorgen, we gaan verder in de nieuwe babbelhoek.
Tot daar!
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Hippie1727 @Anonymous @Heidi2 @MustafaY ….
en alle binnenkomers en medelezers en nieuwelingen,
Goedemorgen,
@Josette je hebt wat langer geslapen zie ik of dat probeer je nu toch al .
Ook ik ben al vroeg wakker , en het regent hier weer pijpenstelen.
De vogeltjes hebben net hun winterenden gekregen nootjes en een huisje met andere lekkers . Nog een paar vogel huisjes vlug opgehangen zodat ze kunnen schuilen want ondertussen heb ik er al 6 meesjes bij .Brr het is echt koud .
Vandaag een drukke dag zoals ik al heb vernoemd.
Wordt voorzichtig zijn op de baan want hier en daar met al die plassen water en gladde wegen kan het slibberige zijn .
Wees dus voorzichtig
iedereen een fijne Zondag
Doei 👋
groetjes tinneke2
@Josette Oei dan was je zoals gewoonlijk vroeg wakker , langer slapen zit er dus niet in . Eenmaal je het gewoon bent kan je moeilijk blijven liggen .
Heel begrijpelijk hoor !
Begin ook vroeger op te staan .
Heb geen wekker ⏰ nodig mijne woef haalt mij heel graag uit mijn bed ha ha . Maar voor Gismo heb ik alles over . Hij is me ook heel dierbaar en mijn troost .
groetjes tinneke2
@patrick2 Neen neen doe het rustig aan ben op tijd naar huis gegaan . Duracell batterij 🔋 is nog niet leeg hoor . Heb nog op tijd kunnen rusten , in de late namiddag . Juist nog een bezoekje gebracht bij mijn zusje want we hadden elkaar lang niet meer gezien . Het was een blij weerzien .
En haar kinderen en man waren zeer blij dat ik eens bij hun op bezoek was. Dinsdag ga ik bij hen ga er zelf voor gaan koken . Kan ze eens rustig aan doen . Tenslotte moet ze ook rusten .
groetjes tinneke2