Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-01-22 21h00
Antwoorden: 221 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.
Op naar een nieuw begin van een nieuw jaar.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, we gaan hier weer verder met babbelen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari/td-p/117127
Tot daar.
@patrick2 oké ik heb ook geen botten gevonden niets meeste was al weg bij ons . En geen zin meer om verder te zoeken 👀 veel te veel volk . Er zijn bij ons dan ook maar twee winkels meer over . Triestig geworden .
Allee op naar de verdere zoektocht 😉🤪misschien.!!
fijne avond groetjes tinneke2
Online kan ik zo ene bestellen en is morgen in huis geen probleem hoor. Heb enkel vandaag iets anders gekocht en dat heeft ook centjes gekost 😛 En ja kan niet alles tegelijk kopen natuurlijk .....
@patrick2 Ja dat is ook waar terug een beetje sparen en dan achteraf kopen . Daar heb je gelijk in . Want leven is al duur . Maar wil niet zeggen dat we op eieren moeten lopen . Maar we hebben geduld hè Patje .
Ga je nu laten slaap ze voor straks en gezellig samen zijn met je vriend .😉
hele fijne groetjes tinneke2
Kijk toch tv via de MacBook en mijn vriend gewoon tv. Heb het voor elkaar de MacBook aan het nieuwe scherm te koppelen wat niet lukte. Wist dat ik het niet ver moest zoeken gewoon de verkeerde adapter 😛