Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-01-22 21h00
Antwoorden: 221 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.
Op naar een nieuw begin van een nieuw jaar.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, we gaan hier weer verder met babbelen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari/td-p/117127
Tot daar.
@patrick2 @patrick2 @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen.
@Josette oei toch niet ziek hopelijk ?
Het is heerlijk buiten goed voor een gezonde wandeling en dat heb ik dus al deze ochtend gedaan .
Hier een straaltje zon af en toe tussen de wolken heen . Wordt ik echt weer vrolijk van . Het veranderd direct een mens .
de woef was ook blij met de wandeling . 🥰toch een lieverd binnen een paar maandjes weer 15 jaar .
Wat gaat de tijd toch vlug .
fijne dag iedereen .
Groetjes tinneke2
@Josettehet is erg de laatste tijd het is weer grabbelen of er niets meer zal zijn in de winkels hier bij ons veel rekken weer leeg . Pff .
Zijn rare tijden . Veel liefs
groetjes tinneke2
en alle meelezers en binnenkomers een goedemorgen.
Oeps was hier nog niet geweest.
Soep klaar en heerlijk; even buiten geweest.
Fijne zondag.
@Josette ik dacht het al waar blijft ons Josette och ze zal wel komen dacht ik . Dan hebben we juist het zelfde gedaan zeker telepathie 🤣😂. Doet goed om even een wandeling te maken he terwijl de soep pruttelt. . Kan deugd doen even het hoofdje leeg maken en stilletjes buiten veel mensen liggen nog te slapen 😴. Wens je een heerlijke dag 👋
groetjes tinneke2