Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-01-22 21h00
Antwoorden: 221 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.
Op naar een nieuw begin van een nieuw jaar.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, we gaan hier weer verder met babbelen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari/td-p/117127
Tot daar.
Goedemorgen @Tinneke2 en @Josette en @Cdt24801 .
Het is donderdag dus de laatste avond en dan weekend. De tijd gaat snel amai want januari is op deze manier ook snel er door heen.
@Tinneke2 spijtig dat je niet kon gaan echt waar 😪. Wordt maar snel terug beter , 🌹🍓
Voor de rest niks bijzonders dus wens iedereen een fijne avond verder.
@patrick2 Net telefoon gekregen van mijn moeke ,het was een mooie dienst in de kerk . Ze hadden begrip dat ik er niet was mijn ander zusje miste me wel . Morgen komt moeke me wat licht eten brengen .
Dank u .knuffel voor jou om mijn verdriet.
Nog een fijne werkdag Patje en dan kan je aan je weekend beginnen om bij te komen . Even ontspannen 😌.
Hoop er vlug bovenop te zijn dat ik weer even iets kan doen al was het maar wat tekenen ✍️. Want ga het wat stiller aan doen .
fijne avond/nacht .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt .
Weekend begint morgenvroeg nadat ik opgestaan ben. Maar of die rustig is geen idee ga nog zien wat doen. Veel weg gaan zal er niet bij zitten vrees ik want het weer is niet best en er is net veel te beleven. Maar de brillen van mijn vriend zijn gereed dus die kunnen we zaterdag wel halen.
@patrick2 Begint met koffietje en sigaretje 😉,och moeilijk om te stoppen hè weer herbegonnen met roken . Jeetje .
Dan kan je toch eens buiten met uw dikke nieuwe jas aan ,dan heb je goed warm ,en iets gaan drinken gezellig samen misschien…. Zal je eens goed doen .
Wacht nog op mijn pc 💻 is besteld maar heb veel geduld . Fijne avond tinneke2 /wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!