annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand januari.

Topic gestart op: 03-01-22 21h00

Antwoorden: 221 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand januari.

OPGELOST

Januari.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.

Op naar een nieuw begin van een nieuw jaar.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, we gaan hier weer verder met babbelen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari/td-p/117127

Tot daar.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

221 ANTWOORDEN 221
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801 Het is een zij een Russische geen gemakkelijke . Laat haar gerust verspil daar geen woorden meer aan . Ben muisstil in huis 🏠.kan ze niet klagen . 
Neem mijn woefke mee .Heb al een klacht in gediend bij de huisbaas . Staat genoteerd mocht er iets of wat gebeuren . 😢geeft geen zin nog om met haar te discussiëren. 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

@Josette ja ze geeft heel veel pijn en nog er bij dat haar elleboog ook nu vol bloeduitstortingen zit daar maakt het nog ondraaglijker met de mitella.

Vandaag komt ook de dierenarts voor mijn woefke is ook ziek . Dat komt er ook nog bij ,alles in één keer . Ongelooflijk niet te doen . 

kan wel huilen ,maar moet mij sterk houden voor iedereen. Begin wel in een dorpje te geraken moet ik eerlijk toegeven. 

De moet zakt van onder mijn schoenen 🥾. 

Hoop dat u @Josette wat betere nacht achter de rug hebt en hoe is het met Douglas ?? 

En nu wachten op mijn pakje al weer 3 dagen van Bpost hoop dat ze het nu eindelijk brengen zou zaterdag komen dan gisteren en nu vandaag ben eens benieuwd 🤨 

Bij Mega juist het zelfde al van november zouden ze de eindafrekening maken nog niets gedaan nu nog wachten . Al verschillende keren gebeld . Heb teveel betaald fouten in hun berekening. Dus alles wordt weer herberekend . Wat een boeltje . Nog een paar weken wachten . 
Zo zie je maar ieder draagt zijn kruisje . 
Ondanks alles wens ik jullie een fijne dag 👋 

Groet 🖖 jullie 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!

 

Cdt24801
Wijze
Wijze

Jawadde @Tinneke2 , dat is niet erg leuk om te lezen.

Veel beterschap en hou u goed hé 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801Dank u 🙏 en dat is nog niet alles komt er nog bij dat ik een platte batterij van mijn wagen had . Mag  een nieuwe bij de garage kopen . Ben beginnen te huilen dat was echt het topje van de ijsberg . Werd me echt allemaal te veel .😢 

Afspraak dus afgezegd van de huisarts kon niet bij mij komen dus weer een nieuwe als mijn auto gerepareerd is . 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Een platte batterij is niet noodzakelijk een kapotte batterij. Eens helemaal goed opladen met een geschikte batterijlader kan wonderen doen.

Is die batterij getest of heeft iemand gewoon snel geld willen verdienen?

En met getest bedoel ik niet even meten met een voltmeter en dan zeggen ze is plat dus kapot.

Ge moest eens weten hoe dikwijls ik de kinderen hun auto's al heb moeten gaan starten wegens platte batterij (om diverse redenen) en tot hiertoe is na deftig opladen nog maar twee keer (op een dikke 12 jaar ) een batterij echt defect gebleken en moeten vervangen worden.

Tip (voor iedereen): heb je dikwijls/meestal korte trajecten en is het het koude jaargetijde: hang de batterij regelmatig eens een nachtje aan een druppellader.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen