Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-01-22 21h00
Antwoorden: 221 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.
Op naar een nieuw begin van een nieuw jaar.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, we gaan hier weer verder met babbelen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari/td-p/117127
Tot daar.
@patrick2 Oei dan was ik nog aan het slapen ben pas opgestaan om 9u en dan vertrokken naar mijn ouders. Heb nog nooit zo vlug uit mijn bed gerend had mij goed overstappen .
slaap wel Allee je zal al in dromenland zijn hihi 🤭. Fijne avond voor straks /nacht werk
groet tinneke2 /wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!
Was om 8:30 uur opgestaan en ja ben nu net terug opgestaan 🙂
Starks werken zoals je weet maar ik heb nog even lekker geslapen dat wel. Elke zondag slaap ik in de middag terug dus rond 13 uur terug gaan slapen tot 17 of 18 uur.
@patrick2 ben net terug van bij mijn buurman bijkomt woensdag namiddag mijn verwarming de knoppen regelen want ook al staan ze uit ze staan gloeiend warm .Niet normaal en wacht al een half jaar op die van de verwarming ze komen pas als de onderhoud moet gedaan worden te veel werk . gelukkig heb ik nog een goede buur .
hebt dus goed geslapen dan kan je er weer tegenaan zou dat niet gewoon kunnen worden .ben nu al een slechte slaper alle keren wakker om de 2 uur pff .soms lukt eens 3 uurtjes dan mag ik van geluk spreken maar blijf schaapjes tellen 😂
ben terug op mijn MacBook bezig en mails gekregen die ik nog moet antwoorden niet te geloven . .
fijne avond groetjes tinneke2 / wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!