Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-06-21 05h31
Antwoorden: 251 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig als je buiten of binnen iets doet met familie of vrienden.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hier gaan we verder in een zuivere babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/101790#M12610
Goedemorgen @Josette @Anonymous @Cdt24801 @Tinneke2 @Anonymous
Aan alle andere die hier eens kijken ook een goedemorgen.
@Tinneke2 nee ze keken enkel raar dat ik zolang verlof neem dat zijn ze niet gewoon. Ik neem meestal een paar dagen verlof tot maximum een week en nu ineens twee weken.
@Josette ik ga doen waar ik zin in heb dus niks gepland en zal zien wat er komt.
Goeiemorgen allemaal
Heb een drukke werkweek achter de rug, nu even tijd om te reageren. 🙂
Dit was bij ons op het werk, echt niet normaal.
Bij mij thuis, had ik gelukkig geen schade. Ik vrees dat dit meer en meer zal gebeuren.
Voor de rest ga ik niet veel doen. Beetje opruimen, en rusten op mijn terras. Het is zondag voor iets hé
Fijne zondag nog voor iedereen hier.
Joery
@Anonymous ja watte zeg!
De auto's niet beschadigd?
Niet normaal overal het word ieder jaar erger en erger.
@Anonymous @Hopelijk hebben de wagens niet al te veel schade opgelopen in veel steden was het een overrompeling met de brandweer 🧑🚒. Ze zullen goed hun werk gehad hebben . Overal meldingen pff . Geniet van je zonnige zondag . Rust goed uit .😉
@Josette @Cdt24801 @patrick2 @Anonymous @MustafaY @Heidi2 @david41 @Anonymous en
alle binnenkomers en medelezers,
Een fijne zondag .
@Josette ik wist de rest wel hoor . Ik was buiten en kreeg een douche 🚿 boven mijn hoofd kon niet tijdig binnen en nog buren deden voort tot het een stortregen werd was mijn zandzakken aan het leggen en ben dan naar binnen gevlucht .
Maar heel lief 🥰 dat je bezorgd bent 🙏 daarvoor . Zal je raad opvolgen . En niet meer douchen bij onweer .
@patrick2 ze zullen wel raar opgekeken hebben toen je hen vertelde dat je verlof nam . Geniet en rust goed uit met volle teugen.
@Cdt24801 Hier ook bij ons waren er mensen hun woningen er erg aan toe vooral in de Parklaan niet te doen .Zo erg man .jeetje 🥲Het w s met de kraan open dweilen .
Alle andere fijne dag 👋 en geniet van mooi weer