Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-06-21 05h31
Antwoorden: 251 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig als je buiten of binnen iets doet met familie of vrienden.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hier gaan we verder in een zuivere babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/101790#M12610
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous een goedemorgen.
Voor diegene die eens komen kijken ook een goedemorgen.
@Tinneke2 soms moet je even doorzetten om het gedaan te krijgen en dan heb je ook iets. Heb ook niet altijd tijd en of goesting dingen te doen maar als je dan even door bijt dan heb je ook iets.
Vandaag eens kijken voor iets te gaan doen of niet. Eerst een koffie en de dag is nog lang dus kan nog van alles beslissen.
@patrick2 Patje klopt helemaal mee eens en resultaat mag er zijn .Ben dan ook heel blij 😀.
Doe maar rustig aan je hebt nog alle tijd gewoon even relaxen 😎 en aan jezelf denken 🧐 . En natuurlijk je lieven prachtige honden 🐕. Maak je het gezellig en doe vooral waar jij zin in hebt.
Fijne dag .
Je
Deze twee weken ga ik ook echt doen wat ik wil daar ben maar zeker van. Ga met het mooi weer met de meisjes weg , als het is afgekoeld want de warmte is niks voor de pootjes.
Maar zoals je zegt het is pas maandag verlof is net begonnen dus heb nog tijd genoeg. Eerst even de batterij bijladen heb al drie dagen goed geslapen.
@patrick2 Juiste beslissing ,doen .
Ja de warmte is zeer slecht voor de honden hun pootjes 🐾 veel mensen weten dat niet . Ik wrijf ze momenteel ook goed in tegen droogte met vaseline raad van mijn veearts voor het slapen gaan .wel niet alle dagen maar als ze droog zijn .
Rust maar goed uit .
fijne avond en fijne groeten Anke partner
Doei 👋
Bij deze wens ik iedereen een fijne zondag toe.
Groeten,
bigM